  • Data: 2021-07-21 09:55:32
    Temat: Re: Czas przechowywania umów
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Niktnaprawde Nobodyreally" napisał w wiadomości grup
    ooglegroups.com...
    środa, 21 lipca 2021 o 09:16:28 UTC+2 Niktnaprawde Nobodyreally
    napisał(a):

    >Sorry, poprawka. Jednak nie jestem na bieżąco.W 2019 skrócili do 10
    >lat.

    Do nowych umow, czy do starych tez ?

    Teraz na szczescie wszystkie skladki ZUS pamieta, ale 50 lat ... jak
    ktos zaczal prace w wieku 18 lat i pracowal do 70 ... moze zabraknac.

    Wszystkim starszym ZUS juz podliczyl kapital poczatkowy?
    Czy znow im grozi, ze ida po emeryture, zbieraja papierki, i uslysza
    "nie mamy pana/i umowy".

    W praktyce co prawda bardziej dokuczliwe sie okazywaly znikajace firmy
    niz umowy ... a w firmach listy plac stare, niszczone zgodnie z
    przepisami.

    J.