  • Data: 2021-07-21 09:47:04
    Temat: Re: Czas przechowywania umów
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.07.2021 o 09:42, Niktnaprawde Nobodyreally napisał:
> [...]
    to 50 lat od daty ustania zatrudnienia. Art. 94 pkt 9a Kodeksu pracy

    > Sorry, poprawka. Jednak nie jestem na bieżąco.W 2019 skrócili do 10 lat.

    Ale to też chyba nie dotyczy wszystkich, wiem, że było z tym zamieszanie
    i - przynajmniej w pewnym momencie część dotyczyło 50 lat, część 10 lat.
    Nie dotyczyło to mnie, więc się nie interesowałem jak dokładniej z tym
    jest, ale pamiętam, że w zeszłym roku w zależności od jakiś warunków
    były 2 rózne terminy.
    --
    http://zrzeda.pl