  • Data: 2015-02-13 00:03:38
    Temat: Re: Coltel - nękanie telefoniczne
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W sprawie formalnej:

    On Thu, 12 Feb 2015, PlaMa wrote:

    > Regularnie nękają mnie telefonami z Coltel z ofertami

    Czy to są oferty "imienne", w których podają Twoje
    imię i nazwisko?
    Bo jeśli nie, to:

    > czwartym razem wyraźnie zaznaczyłem, że mają nie dzwonić pod ten numer,
    > mają go nie trzymać u siebie,

    Pierwsza rzecz niemożliwa - skoro nie będą go "trzymać u siebie",
    to nie da się zażądać "i nie dzwonić na niego".
    Po polsku: nijak nie udowodnisz, że nie dzwonią LOSOWO.
    A wtedy żądanie usunięcia numeru z bazy wprost prowadzi do
    możliwości ponownego wybrania *tego* numeru.

    > moimi danymi wbrew mojej woli

    No i pytanie jak na początku :)

    pzdr, Gotfryd