eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoColtel - nękanie telefoniczne › Re: Coltel - nękanie telefoniczne
  • Data: 2015-02-14 14:42:11
    Temat: Re: Coltel - nękanie telefoniczne
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:54dd1731$0$2187$65785112@news.neostrada.pl...

    > Macie jakieś doświadczenia w tym temacie? Coś poradzicie?

    Mój sposób, to informowanie, że rozmowa jest nagrywana i jeśli klientowi nie
    odpowiada to powinien się rozłączyć. Pomaga na 80% tandeciarzy. Jeśli nie
    chce się rozłączyć, to proszę, żeby zaczekał chwilę, bo muszę dokończyć inną
    rozmowę i wyłączam mikrofon. Na koniec numer z którego dzwonił dodaję do
    zastrzeżonych.
    Rzaczej nie zdarza mi się, żeby zadzwonili ponownie z innego numeru.

    Wiwo

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1