  • Data: 2016-09-28 17:45:14
    Temat: Re: Co grozi komornikom za egzekucje fałszywych wyroków?
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28-09-16 o 16:33, J.F. pisze:

    > Wydluzyc terminy przy braku odpowiedzi ?

    Jak bardzo, by mieć pewność, że nie leżysz w szpitalu przykładowo? Albo
    nie przeprowadziłeś się do DPS? Jakkolwiek by długi nie był ten termin,
    to zawsze może się w niektórych wypadkach okazać za krótki. Zwłaszcza,
    gdy nie odrzucamy z urzędu przedawnionych roszczeń i ktoś może wyskoczyć
    z jakimś sprzed 20 lat i adresem z tego okresu. Jak się wyprowadzałem
    spod poprzedniego adresu 17 lat temu, to zostawiłem dyspozycję na
    poczcie, gdzie mają wysyłać przesyłki. Z 10 lat później dostałem kartkę
    z życzeniami świątecznymi, którą wysłał jakiś stary znajomy - ale jak
    oni to długo przechowują?

    > Wyslac wezwanie ponownie? To juz powinno wystarczyc.

    W wypadku urlopu pewnie tak.

    > No to poki nie przystaje - wprowadzmy mozliwosc zablokowania.

    Ale wówczas sparaliżowany zostałby system egzekucji. Komornik nie może
    na nowo badać, czy sąd miał rację.