  • Data: 2011-03-16 07:41:42
    Temat: Re: Cena na p??ce a butelka
    Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ilnqsl$rgj$1@news.onet.pl...

    > Nie, nie ma takiego przymusu.
    > Dlaczego nie napiszesz prawdy - "chcę być upierdliwy dla takich... itd."?

    Zle. Chce placic tyle ile widnieje na "metce towarowej", "na polce" itd. Nie
    tyle ile licza na kasie.
    Ciekawe - jakbyc kupowal samochod w "cenie promocyjnej" 25.000,-, a "na
    kasie" (na fakturze na przyklad) napisali by "cena 30,000,- tez bys zaplacil
    tyle ile sobie licza? nie "bedac upierdliwym" - ze na samochodzie jest
    wywieszka z cena promocyjna 25.000 ??
    Nawet to ze "promocja sie skonczyla dzien wczesniej" nie tlumaczy sprzedawcy
    z tego ze "zapomnial" sciagnac cene. ma obowiazek sprzedazy w takiej cenie
    jaka widnieje "na wywieszce". Tyle.