eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCele marketingowe i informacyjne w jednym punkcie › Re: Cele marketingowe i informacyjne w jednym punkcie
  • Data: 2016-12-07 12:42:23
    Temat: Re: Cele marketingowe i informacyjne w jednym punkcie
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 07-12-2016 o 12:04, m pisze:
    >
    > Poza tym, takie podpisanie/skreślenie bądź nie też nie ma chyba żadnego
    > wpływu na to czy będą cię spamować czy nie :). Dopiero jakbyś zaczął się
    > sądzić i wyciągnęliby ten papier. A tak to liczy się checkbox w ich
    > systemie informatycznym.
    >
    Kojarzy mi się (jak przez mgłę), że Turing podpisując jakąś ankietę, coś
    tam wykreślił czego nikt nie zauważył.
    Dopiero jak czegoś od niego chcieli to powiedział, że się przecież na to
    nie zgodził i wtedy odkryli, że faktycznie :).
    P.G.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1