eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCele marketingowe i informacyjne w jednym punkcie › Re: Cele marketingowe i informacyjne w jednym punkcie
  • Data: 2016-12-07 12:47:43
    Temat: Re: Cele marketingowe i informacyjne w jednym punkcie
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 07-12-2016 o 12:42, Piotr Gałka pisze:
    > W dniu 07-12-2016 o 12:04, m pisze:
    >>
    >> Poza tym, takie podpisanie/skreślenie bądź nie też nie ma chyba żadnego
    >> wpływu na to czy będą cię spamować czy nie :). Dopiero jakbyś zaczął się
    >> sądzić i wyciągnęliby ten papier. A tak to liczy się checkbox w ich
    >> systemie informatycznym.
    >>
    > Kojarzy mi się (jak przez mgłę), że Turing podpisując jakąś ankietę, coś
    > tam wykreślił czego nikt nie zauważył.
    > Dopiero jak czegoś od niego chcieli to powiedział, że się przecież na to
    > nie zgodził i wtedy odkryli, że faktycznie :).
    Ech ta pamięć. A może to nie Turing tylko Feynman? Sam już nie wiem.
    P.G.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1