    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: COVID podejrzany o zakażenie traktowany jak zakażony
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    <X...@1...0.0.1>
    <5fc75825$0$544$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5fc78b07$0$557$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5fc7a2fd$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: 02 Dec 2020 15:59:57 GMT

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > To wczoraj ? Bo dzis premier oglasza narodowy program szczepien.

    Dzisiaj rano.

    > https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2020-12-02/szcze
    pienia-na-covid
    > -19-konferencja-premiera-ogladaj-od-godz-1245/
    >
    > Ale ile to potrwa, to faktycznie nie mowi :-)

    A dziennikarze nie zapytali? :)

    [...]
    > Kiedys trzeba umrzec ...
    Kiedys nie oznacza tu i teraz bo sie rzadzacy nie potrafili
    przygotować. No ale rozumiem: kto umrze ten umrze...

    > Ale czy ja mowie spiskowa ?
    > Zwykla ocena sytuacji - im wiecej emerytow umrze, tym dla reszty
    > lepiej :-)/:-(

    Masakra. Nawet zartowac tak nie mozna.

    > Trzeba by sprawdzic statystyki - moze normalne wahania.
    > Teraz w listopadzie widac wyrazny wzrost, ale suma roczna moze juz
    > nie taka widoczna.

    No to moze sprawdz zanim zaczniesz podwazac dane?
    W ostatnich latach najgorszy wynik to było 414 tysiecy ale srednia z
    ostatnich 4 lat to 404 tysiace.
    Obecnie idziemy na 460 a moze i 470 tysiecy...

    > O jakas drobna kwote - czemu nie ...

    Co to znaczy drobna kwota? :)

    > Czyli to szkoly roznosza ?

    Zapytaj sie tych co powinni wiedziec, maja narzedzia, testy, moga
    zarzadzic badanie przesiewowe, sprawdzic...
    A nie, przeciez ta wiedza nikomu do niczego nie jest potrzebna...

    > Byc moze ...

    > No i w zakazeniach jakby poprawa.
    > W zgonach powinna sie odbic za jakis tydzien ...

    Mnie nie interesuja dane które maja mało sensu i sa sterowalne a za
    takie uznaje dane o ilosci zakazonych czy nawet dane o ilosci zgonów
    covidowych.
    Dlatego opieram sie na zgonach ogolnie.

    > [...]
    >
    > Czy ze glupi pomyslal, ze tak ma byc ? :-)

    CZytajac analizy dziennikarskie mam wrazenie ze i tak sa w stosunku do
    nas bardziej uczciwi niz ci ktorzy ani nie wiedza ani nie chca
    wiedziec...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    DZIAŁ KADR PRZYPOMINA PRACOWNIKOM O BADANIACH OKRESOWYCH KRWI I KAŁU