  • Data: 2020-12-02 20:54:15
    Temat: Re: COVID podejrzany o zakażenie traktowany jak zakażony
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Nie wiem czy mogli - pewnie formula zdalna :-)

    XXIw. Tłumaczenie sie formuła to juz chyba nie tylko głupota ale i
    impertynencja...

    > Leku nie ma.

    Zaciałes sie?

    > Nie wypada, ale to szczera prawda :-(

    > Ogolnie wiem, ze fluktuuja. A czasem gorzej.

    No to chuja wiesz :)))

    > No, jest to jakis argument. Ciekawe ile z tego to COVID, a ile
    > utrudniony dostep do lekarza.

    A jakie to ma znaczenie?

    > Tylko ... w 38 mln kraju o sredniej dlugosci zycia 80 lat powinno
    > srednio umierac 475 tys.

    Ciekawe spostrzezenie, niemniej to temat na inny watek.

    > Dobry argument, ale zwalac bez wiedzy na szkoly tez nie wypada :-)

    Ja nie zwalałem, podałem jako jeden z argumentów "co sie zmieniło".

    > W zasadzie slusznie ... ale te dane tez sterowalne :-)

    Te o zgonach? To juz musiałoby być fałszerstwo.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic na to nie można poradzić. To byłby