    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: COVID podejrzany o zakażenie traktowany jak zakażony
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    <X...@1...0.0.1>
    <5fc75825$0$544$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: 02 Dec 2020 10:40:43 GMT

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Jakies tam sa, wczoraj uszlyszalem, ze to bylo 80 tys testow na
    > dobe. Chcesz rozbudowac do 800 tys ?
    > Czy to cos da ?

    No to skoro izolowanie chorych nic nie daje to po co nawet te 80 tys?
    BTW naprawde wierzysz w te 80 tysiecy? Przy 60 im sie wszystko
    zapychało...

    > A po co ? Za 3 miesiace bedzie szczepionka :-)

    Nie jestes na biezaco.
    Dzis minister powiedział ze na pierwsze szczepienia pojde medycy i
    osoby w podeszłym wielu.
    Razem 2.5mln ludzi. Przewidywany czas zaczepienia - 2 miesiace. CZyli
    potrwa minimum 3 a moze i 4...
    Teraz pomnoz to x15 zeby sprawdzic w jakim czasie zostanie zaszczepiona
    wiekszosc populacji...
    Zakładam ze minister mowił o podwójnym zaszczepieniu ale nie mam
    pewnosci.

    > No i ciezko chorzy byli odwozeni do szpitala.

    A lekko corzy czekali az zmienia sie w ciezko chorych?
    Wiesz ile czasu potrzeba aby w tej chorobie z lekko chorego stac sie
    umierajacym?

    > Trudno powiedziec. Mieli poprzednie epidemie SARS, a to ponoc jest
    > odmiana tamtych koronawirusow.
    > Pewnie latwiej im sie dogadac z Chinczykami.

    Wez nie zartuj, cały czas nie wiedza do konca.
    Nasi mowia ze remdesivir i osocze pomaga, WHO mowi ze nie ma
    zauwazalnego efektu terapeutycznego. W miedzyczasie był hurra optymizm
    na jeden czy drugi lek z którego nic nie wyszło.

    > No i chyba ciagle lekarstwa nie ma, pod respiratorem ciezko chorzy
    > maja szanse przezyc.

    Bezposredniego lekarstwa nie ma.

    > A jak ktos jest 75+ ?

    To tez bzdura.
    A niech by nawet przezył tylko 5-7 lat.
    Jakim prawem chciałbys komus zabierac 10% jego zycia?

    > U nas na razie zgonow malo, to sie w fluktuacjach ukryje. I obysmy
    > nie mieli okazji sprawdzic teorii.

    40 tysiecy to mało? wow...
    Ale tak jak mowie - niechbysmy i o te kilkadziesiat tysiecy sie
    załozyli.
    Sprawdzimy dane na moment poczatku szczepien, ustalimy jakis rozsadny
    termin...
    Chetnie przytule jakas okrągła sumkę :))

    > Wez Wlochy, Hiszpanie, UK ...

    Niestety nie znam danych o umieralnosci w tamtych rejonach wiec nie
    pokusze sie o porównanie.

    > Ale zasobow na wiosne starczylo, to czemu teraz mialoby byc
    > inaczej
    >:-)

    Bo na wiosne wszyscy siedzieli w domach a na jesien u nas ogłoszono
    koniec pandemii i puszczono cała zycie spoleczne samopas.
    Innymi słowy - wrocono u nas do sytuacji z poczatku pandemii (pomijajac
    maseczki które 3/4 i tak uzywa nie tak jak trzeba)

    > P.S. Anglicy swoje tymczasowe szpitale rozmontowali.
    >
    > PPS. Wlasnie slysze, ze tymczasowy szpital wojskowy w Warszawie,
    > ten co to mial byc w jakiejs hali, potem na Okeciu, bedzie gotow
    > za kilka tygodni, bo costam.
    >
    > Albo sie przyda jak umarlemu kadzidlo, albo ... przyda sie na
    > trzecia fale :-)

    Cały czas umiera w PL ponad 2x wiecej osób dziennie niz zwykle.
    Twierdzenie ze wszystko jest ok to jakas aberracja...

    html

    > No jakos tak. I pare razy o tym tysiacu zapomniano.

    No straszne.
    Jak to sie mowi - madry sie domysli i nie bedzie pytał, głupi pomysli
    ze tak ma byc...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    DZIAŁ KADR PRZYPOMINA PRACOWNIKOM O BADANIACH OKRESOWYCH KRWI I KAŁU