  • Data: 2005-03-10 09:17:15
    Temat: Re: Aukcja w allegro i problem z lodówką
    Od: "Juzek Kocimientka" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    szlovak:

    > Widać ,widać, chociaż szczerze mówiąc nie wiedziałem o tym kiedy
    > sprzedawałem

    Może widać jak się o tych wadach wie. To zdjęcie naprawdę niewiele mówi o
    stanie urządzenia.

    > Chodzi mi o stan prawny a nie o domniemania. Stan to kewsia zdań. Teraz
    > nic bym nie pisał o stanie, tylko że tak jak widać tak jest.

    Szczerze. Koleś, który to kupił bez proszenia o wymienienie przez Ciebie
    elementów niesprawnych jest frajerem. Na zdjęciach nie widać nic co by
    sugerowało uszkodzenia a wiadomo, że na Allegro jeden cwaniaczek popędza
    drugiego i zostawianie jakichkolwiek niedomówień dotyczących transakcji to
    nóż w plecy.

    --
    ĄĆĘŁŃÓŚŻŹ ąćęłńóśżź