    Subject: Re: Atak czy obrona?
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Kviat
    Date: Thu, 19 Nov 2020 17:06:57 +0100

    W dniu 19.11.2020 o 14:52, Olin pisze:

    > Daj spokój. Tajniacy po cywilu wchodzą w tłum z pałami teleskopowymi.
    > Omonowcy dobrej zmiany biją parlamentarzystów i niszczą legitymacje
    > poselskie, a Ty czepiasz się, że tumanowicze z kurwizji znowu kłamią.

    Ja się nie czepiam, że zwyczajnie i znowu kłamią.
    Mnie fascynuje to, że można ludziom coś pokazać i równocześnie mówić, że
    widzą coś innego niż widzą. To kłamstwo level master. Ja nawet nie
    jestem pewien, czy takie połączenie można nazwać kłamstwem (może
    faktycznie ich mózg wyłącza oczy na kilka sekund początkowej akcji i
    pozwala im rejestrować tylko dalszą część, jakiś rodzaj samoobrony
    organizmu przed rzeczywistością?)

    Za komuny, gdy mówili, że lokomotywy tanieją, to pokazywali w TV
    taniejące lokomotywy. Przynajmniej obraz współgrał z tym co mówili.

    Jestem ciekawy, jak nasi grupowi specjaliści od prawa, miłośnicy dobrej
    zmiany, specjaliści od taktyki wjeżdżania samochodem w protestujące
    kobiety, bo teściowa na cebule czeka, miłośnicy napierdalania lewackich
    kobiet pałami teleskopowymi wytłumaczą to, że widzą tam atak na kobietę.
    No bo chyba nie zaczną twierdzić, że ich telewizja kłamie?

    Pozdrawiam
    Piotr