  • Data: 2004-01-23 22:29:12
    Temat: Re: Areszt tymczasowy (dość długie)
    Od: "lumhen" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > syn.
    >
    > Jeżeli nie mogła akurat zajrzeć do akt to mogła nie wiedzieć. Trzeba się
    > było kłócić, to by poszukała.
    Akta to miała na biurku i przy mnie je wertowała, ale bardzo pobieżnie
    > prokurator wydaje zezwolenia na widzenie?. Rozbój? Włamanie? Ciężkie
    > pobicie? Olewanie sądu i nie stawianie się na rozprawy?
    Oszustwa internetowe (tak to określiła pani prokurator)

    > W niektórych przypadkach adwokat musi być. Jesli mu go nie przydzielono to
    > znaczy że się z urzędu nie nalezy. W grę moze wchodzić co najwyżej tzw.
    > obrońca dla ubogich - czyli adwokat przydzielany osobom, których nie stać na
    > adwokata.
    Czy spełania taki warunek? Do października otrzymywał bezrobotne, teraz jest na
    moim utrzymaniu
    (czytać bez mamusi chyba potrafi?).
    Serdecznie dziękuje za odpowiedzi ale ten sarkazm w ostatnim zdaniu.....:(
    Syn jest bardzo nieśmiały, trudno nawiązuje kontakty i podejrzewam, że jest
    ciężko przestraszony

    Pozdrawiam
    Henia