  • Data: 2009-06-26 20:50:46
    Temat: Re: Apteka nie chce oddać recepty
    Od: Piotr Curious Gluszenia Slawinski <c...@m...ip.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik wrote:

    > Użytkownik "Dominika" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Recepty Ci wydać nie mogą, bo już ją wprowadzili do systemu
    > informatycznego jako zrealizowaną. Jakby nawet Ci wydali, to chyba i tak w
    > innej aptece by się jej zrealizować nie dało, bo każda ma indywidualny
    > numer.
    >
    > Weź od nich na kserokopii recepty oświadczenie, że tego drugiego leku nie
    > wydali i idź do lekarza 1 kontaktu z prośbą, by Ci wystawił drugą receptę
    > na ten drugi lek. Moim zdaniem na tej podstawie spokojnie to może zrobić
    > pozostawiając u siebie w kartotece oryginał takiej kserokopii.

    ciekawe czy wystarczylby paragon.

    btw. mnie w przypadkach 'polowicznych' mozliwosci realizacji grzecznie
    informowano ze 'nie da sie' zrealizowac recepty , albo moga ja zrealizowac
    tylko czesciowo i pozniej juz 'sie nie da' jej odzyskac.
    nastepnym razem pomysl 2x zanim dasz komus swoja recepte, tak samo jest np.
    ze skierowaniami na badania, etc. (skierowanie najlepiej dac PO badaniu,
    przed najlepiej je tylko pokazywac - jak nie zrobia czagos ok, np. wykonaja
    badanie niestarannie to wychodzisz i idziesz gdzie indziej. 'recepta'
    uprawnia ich do refundacji , czyli jest tym samym co waluta - placisz
    lekarzowi z gory za wizyte , a w sklepie z gory za towar? )