  • Data: 2009-06-24 14:44:17
    Temat: Re: Apteka nie chce oddać recepty
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Emka wrote:
    > "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał

    > Zazwyczaj w takich wypadkach oddają receptę z adnotacją, która jej część
    > została już zrealizowana.
    > Dla siebie zostawiają kserokopię.

    O ile to nie jest lek wydawany tylko i wyłącznie na receptę.

    > Chyba dawno u prywatnego lekarza nie byłeś.

    Byłem.
    W poczekalni dostałem kawę. Badanie za które zapłaciłem 150 zł ekstra,
    pomijając opłatę za wizytę po 15 minutach zostało powtórzone za darmo na
    moją prośbę, bo wystąpiły wyrażniejsze obajwy i było je łatwiej
    zinterpretować. Nie było to polecenie lekarza tylko moja uwaga, że teraz
    będzie to łatwiej wyłapać.
    Zamiast recept dostałem próbki na miesiąc więc nic nie musiałem juz
    nickupować.

    Najwyrażniej zmień lekarza na bardziej prywatnego.