  • Data: 2004-10-05 22:05:31
    Temat: Re: Allegro i umowa K/S - konieczna?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    pitus55 wrote:

    > Bardzo przepraszam za brak cytatu. Sądziłem, że gdy odnoszę się do jednej

    Brak?!?!?! Zacytowałeś wszystko - i w dodatku cytat umieściłeś na końcu!!!

    [ciach]

    > Co do pudełek, to moi znajomi posiadający legalne komórki maja przynajmniej
    > instrukcję lub kartę gwarancyjną. Dlatego sądziłem, że jest to praktyka
    > raczej powszechna. Cholera znowu się myliłem. Nic mylić się rzecz ludzka.

    Instrukcję mam w formie elektronicznej, a gwarancja po gwarancji nadaje
    się tylko na makulaturę.

    > Zgadzam się ściganie paserów to sprawa policji i Allegro. Jednak możemy im
    > trochę pomóc. To leży w końcu w naszym wspólnym interesie. Mam nadzieję, iż
    > tym razem się nie mylę.

    Pisałem jak można ewentualnie (w miarę wiarygodnie) sprawdzić, czy
    telefon jest kradziony. Masz jakiś problem z wykonywaniem czynności
    nieco bardziej skomplikowanych niż tylko popatrzenie, czy jest pudełko?

    > Jak czytam twój post to mam wrażenie, że mój tekst Cię poirytował. Czyżbyś
    > miał coś na sumieniu. Obym się mylił w tej kwestii.

    Tak. Mam na sumieniu wkurzanie się na idiotów, którzy wszystkich sądzą
    według siebie, a każdy zachowujący się nieco inaczej niż 'on i jego
    kumple' to dla nich bandyta, złodziej, terrorysta i w ogóle zboczeniec.