  • Data: 2004-10-03 09:49:27
    Temat: Re: Allegro i umowa K/S - konieczna?
    Od: "pitus55" <pitus55(WYWAL_TO)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Może najbezpieczniej będzie NIE KUPOWAĆ. To, że ma oryginalną ładowarkę to
    nic nie znaczy. Zdobycie takiej ładowarki nie jest nadzwyczajnie trudne.
    Popatrz na aukcje na Allegro.

    Po za tym nie wspierajmy paserów! Nawet jeśli ten sprzedający go nie ukradł
    to pewnie kupił go od pasera, bo telefony bez pudelka i papierów nie nabywa
    się raczej w sposób na 100% legalny.

    --
    pzdr pitus55