  • Data: 2005-02-25 11:26:45
    Temat: Re: Alkohol na parkingu i alkomat
    Od: Roman Gładysz <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    monika napisał(a):

    > To nieznacznie to było 0,06 czyli razem 0,56 - niby nic a jednak dużo. I tak
    > sie dziwie że nie miałem więcej, na alkomatach nielegalizowanych dziś
    > zrobiłem próbę - po godzinie po wypiciu 120 ml wódki miałem 0,7 promila.

    ha, znam teorię, która mówi, że trzeba mieć, o,6 promila, bo kodeks nie
    mówi o 0,51 tylko o stężeniu przekraczającym.
    Niestety nie znam granicy błędu alkotestu. W ogóle - tak jak uczy
    biologia - każdy z nas ma inny metabolizm alkoholi, nie ma wzorca
    uniwersalnego, w każdych warunkach jest to inne spalanie, a zatem biegli
    nie mogą wydać orzeczenia jednoznacznego. Tak więc szykuje się zabawa w
    policjantów i złodziei. Moim zdanie - dobra linia obrony - sierdziliśmy
    i piliśmy.
    Pozdrawiam
    Roman Gładysz