  • 21. Data: 2008-12-18 22:58:43
    Temat: Re: Przemeldowanie - kwestie proceduralne
    Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid>

    jQ pisze:
    > Przecież podobno zniesiony został pobór do wojska

    Nie zniesione lecz zawieszono i nie pobór lecz wcielanie do armii.
    Pobór będzie odbywał się nadal czyli badania i rejestracja w WKU.

    --
    http://kamikaze.mp.waw.pl/

  • 22. Data: 2008-12-18 23:17:40
    Od: jQ <j...@s...pl>

    Dnia czwartek, 18 grudnia 2008 23:58, człowiek imieniem Kamikazee
    <n...@n...pl.invalid> zamieścił wiadomość <giekj6$j1v$1@inews.gazeta.pl>
    o treści:

    > Nie zniesione lecz zawieszono i nie pobór lecz wcielanie do armii.
    > Pobór będzie odbywał się nadal czyli badania i rejestracja w WKU.
    I po jaką cholerę? A kto za to płaci? Pan płaci, pani płaci ...

  • 23. Data: 2008-12-19 15:53:32
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Aż nie mogę uwierzyć.
    W W-wie to niemozliwe, musisz zap..lać pomiędzy dzielnicami, choć jedna i ta sam HGW
    prezydent.
    JaC

    -----

    > Moja żona zameldowała się bez wymeldowania - po krótkim spięciu z dyrektorką biura
    meldunkowego okazało się oni moga to zrobić z urzędu.
    > Nie wiem czy to było zgodnie z prawem czy nie, ale udało się i 2x200km zostało
    zaoszczędzone.

  • 24. Data: 2008-12-19 15:55:07
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    W każdej chwili możesz się zameldować na pobyt czasowy np. na trzy lata i masz z
    bańki.
    JaC

    -----

    > Więc mu powiedziałem, dlaczego jeszcze nie przemeldowałem się, na co stwierdził, że
    przecież to się robi od ręki w jednym urzędzie.

  • 25. Data: 2008-12-19 15:56:40
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Za ginięcie za Gdańsk też nie płacili, to i nie gineli.
    JaC

    -----

  • 26. Data: 2008-12-19 15:58:21
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Gorzej z ZUS-em.
    JaC

    -----

  • 27. Data: 2008-12-19 16:05:02
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 19-12-2008 o 16:58:21 666 <u...@w...eu> napisał(a):

    > Gorzej z ZUS-em.

    Ano, trzeba powiedzieć panience z okienka żeby spadała
    na drzewo. Mam ZFA/ZUA bez medlunku, była debata w inspektoracie
    ale przyjęli.

    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 28. Data: 2008-12-19 16:06:08
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 19-12-2008 o 16:53:32 666 <u...@w...eu> napisał(a):

    > Aż nie mogę uwierzyć.
    > W W-wie to niemozliwe, musisz zap..lać pomiędzy dzielnicami, choć jedna
    > i ta sam HGW prezydent.
    > JaC

    Jak człowiek nie wie że się czegoś nie da to czasem się udaje.
    Teraz to bym wymiękł bo wiem że się nie da :-)

    Pozdrawiam,
    Tomek