  • Data: 2014-03-21 18:57:39
    Temat: Przekazanie numeru polisy ubezpieczenia
    Od: "Citizen" <1...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    Okazało się, że z mojej winy nastąpiło niewielkie
    zalanie sufitu w jednym z pomieszczeń w mieszkaniu
    poniżej.
    Naprawa ma być pokryta z mojego ubezpiecznia OC
    wchodzącego w skład ubezpieczenia mojego mieszkania.
    W rozmowie telefonicznej z ubezpieczycielem zostało
    ustalone, że podam numer mojej polisy poszkodowanemu,
    który dalej będzie już sprawę załatwiał bez mojego udziału.

    Jak zabezpieczyć się przed ewentualnością używania
    numeru mojej polisy przez poszkodowanego do jakichś
    przyszłych zdarzeń, które nie powstaną z mojej winy?
    Czy jest w tej sprawie jakaś przetarta ścieżka?

    Chcę się zabezpieczyć i mam ku temu powody.
    Sprawa jest pilna. Bardzo proszę o pomoc.

    Citizen