  • Data: 2004-11-18 10:59:33
    Temat: Przebijane numery - rozprawa
    Od: "Tomek" <t...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Właśnie wróciłem z sądu. Ponad rok temu sprzedałęm używany
    samochód, którym jeździłem przez jakieś 4 miesiące. Po pół
    roku właściciel auta zadzwonił do mnie i powiedział, że zatrzymała
    go policja stwierdzając iż numery nadwozia auta są przebite.
    Zadzwonił z żądaniem zwrotu pieniędzy. Oczywiście się nie zgodziłem,
    gdyż ani nie miałem, świadomości o tym, że numery auta mogły być
    przebijane kiedy je sprzedawałem, a poza tym przebicia numerów
    mógł dokonać nowy właściciel. Wniósł on sprawę do sądu, tak
    jak zazwyczaj się to odbywa w celu ustalenia własności to jest
    zalegalizowania auta. Zostałem wezwany na tą rozprawę w charakterze świadka.
    Jednak sąd bez żadnej możliwości wypowiedzi z mojej strony i bez ustalenia,
    kto i kiedy przebił numery pojazdu, obarczył mnie kosztami sądowymi tj
    1600zł.
    Nie wiem co zrobić. Świadom jestem tego jak działają nasze
    sądy i boję się wnosić apelację narażając się na kolejne jeszcze
    większe koszta.Co o tym sądzicie i co radzicie?
    Pozdrawiam.
    -Tomek