  • 11. Data: 2007-01-11 14:03:56
    Temat: Re: Projekt ustawy o ujawnieniu pochodzenia narodowościowego osó
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu boukun porozsypywal nastepujace haczki:
    > Tożsamości swoich rodziców nikt nie może zakłamać. Należy tylko
    > ustalić reguły i tego sie trzymać.
    > Skąd taki rasizm u ciebie?
    Mysle ze to nie jest rasizm. To byla nieskuteczna proba uzmyslowienia
    takim imbecylom jak Ty ze znalezienia prawdziwego Polaka jest bardzo
    trudne, mozna nawet zaryzykowac twierdzenie, ze niemozliwe. Ile ludzi,
    tyle definicji. Dla jednego prawdziwym Polakiem bedzie tylko katolik,
    dla innego bedzie to osoba urodzona na terenie RP, dla kolejnego bedzie
    to osoba, ktorej rodzina od trzeciego pokolenia mieszkala w granicach
    obecnej RP jeszcze dla innego zaden przodek od piatego pokolenia nie
    mogl sluzyc w wojsku innego panstwa, dla nastepnego tylko ten, ktorego
    nazwisko konczy sie na 'ski/cki' itp.
    Tak w ogole... kilkakrotnie pisalem do tej Twojej smiesznej partyjki
    zeby sie jakos ustosunkowali do Twoich glupot i notorycznego spamowania
    newsow - brak cywilnej odwagi kogokolwiek zeby odpowiedziec na moje
    maile i napisac czemu toleruja w swoich szeregach kretyna nieumiejacego
    korzystac z newsow, ktory na dodatek troluje. Ciekawe czemu mnie to nie
    dziwi... :/
    --
    badzio

  • 12. Data: 2007-01-12 14:45:51
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    badzio napisał(a):
> [...]
    > Mysle ze to nie jest rasizm. To byla nieskuteczna proba uzmyslowienia
    > takim imbecylom jak Ty ze znalezienia prawdziwego Polaka jest bardzo

    Dobry argument, żeby ustawy nie uchwalać. Z tym, że Polak wie że
    jest Polakiem, a np, Żyd wie że jest Żydem. W zaproponowanej ustawie
    nie ma mowy o takim pojęciu, jak "prawdziwy Polak".

> [...]
    > maile i napisac czemu toleruja w swoich szeregach kretyna nieumiejacego
    > korzystac z newsow, ktory na dodatek troluje.

    Gdybyś nie wiedział, nie należę do żadnej partii.

    boukun

    Ciekawe czemu mnie to nie

  • 13. Data: 2007-01-12 19:03:08
    Od: " jb" <j...@N...gazeta.pl>

    boukun <b...@n...pl> napisał(a):

    > To=BFsamo=B6ci swoich rodzic=F3w nikt nie mo=BFe zak=B3ama=E6. Nale=BFy tyl=
    > ko
    > ustali=E6 regu=B3y i tego sie trzyma=E6.
    > Sk=B1d taki rasizm u ciebie?
    >
    > boukun

    Nie spełniasz definicji "Polaka narodowości polskiej" wg art. 3 własnej
    ustawy. Twoja matka nie żyła przez cały czas jako rodowita Polka. Sam masz
    świadomość, że jesteś "poczęty nie tylko z polskich przodków" - w końcu matka
    opowiadała ci o twoim dziadku zdrajcy polskiego narodu niewiadomego
    pochodzenia etnicznego, nie?.

    Gdyby twoja ustawa została uchwalona, i ja stanąłbym na straży jej
    przestrzegania - miałbyś przejebane, kacapie...