  • 1. Data: 2011-07-21 08:09:28
    Temat: Prawo odmowy zapłaty u fryzjera
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Witam,

    ostatnio znajduję w Sieci nieco historyjek o fryzjerze co skopał
    fryzurę albo li też kolor farbowania był nie taki. I panuje pogląd, że
    można takiego fryzjera olać i nie zapłacić.

    Jak wygląda sprawa reklamowania jakości usług w tak płynnych
    przypadkach? W końcu usługę wykonał (włosy obciął/zafarbował), a to, że
    kolor czy kształt fryzury klientce nie odpowiada, to może być w
    ogólności rzecz dyskusyjna.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 2. Data: 2011-07-21 12:12:59
    Temat: Re: Prawo odmowy zapłaty u fryzjera
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 7/21/2011 3:09 AM, Przemysław Adam Śmiejek wrote:
    > ostatnio znajduję w Sieci

    wez sie do roboty nierobie, to i na pierdoły nie bedziesz miał czasu.

  • 3. Data: 2011-07-21 12:48:59
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 21.07.2011 14:12, witek pisze:

    > wez sie do roboty nierobie, to i na pierdoły nie bedziesz miał czasu.

    On ma wakacje ;)

  • 4. Data: 2011-07-21 13:06:19
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 7/21/2011 7:48 AM, Andrzej Ława wrote:

    > On ma wakacje ;)

    to niech przygotowuje kartkówki na przyszły rok pierdzistołek jeden.

  • 5. Data: 2011-07-21 13:10:12
    Od: to <t...@x...abc>

    begin witek

    > wez sie do roboty nierobie, to i na pierdoły nie bedziesz miał czasu.

    Przecież to chyba nauczyciel.

  • 6. Data: 2011-07-21 13:38:32
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 21.07.2011 15:06, witek pisze:

    > to niech przygotowuje kartkówki na przyszły rok pierdzistołek jeden.

    w życiu nie pracowałeś tyle co ja tępa amerykańska cioto.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 7. Data: 2011-07-21 13:42:51
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 7/21/2011 8:38 AM, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > w życiu nie pracowałeś tyle co ja tępa amerykańska cioto.

    nie jestem idiotą, żeby się dać zarobić za obietnicę 300 zł na badania
    własne.
    p.s.
    slyszales kiedys o proxy?

  • 8. Data: 2011-07-21 13:52:57
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 21.07.2011 15:42, witek pisze:
    > nie jestem idiotą, żeby się dać zarobić za obietnicę 300 zł na badania
    > własne.

    Co tam pierdolisz? Zrobiłeś coś w życiu pozytywnego?

    > p.s.
    > slyszales kiedys o proxy?

    Taaa, pewnie jesteś jego autorem. W ogóle twoja wybitność jest
    najświetlańsza.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 9. Data: 2011-07-21 16:11:00
    Od: Andy Niwiński <a...@i...pl>

    "to" <t...@x...abc> schrieb im Newsbeitrag
    > begin witek

    > Przecież to chyba nauczyciel.

    A co, oni to się przepracowywują? Taki jak ma 20 godzin w tygodniu, to
    nieprzytomny z niewyspania chodzi....

  • 10. Data: 2011-07-21 19:38:27
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Andy Niwiński

    > A co, oni to się przepracowywują? Taki jak ma 20 godzin w tygodniu, to
    > nieprzytomny z niewyspania chodzi....

    O to mi właśnie chodzi. :-)