  • 1. Data: 2006-02-10 10:27:12
    Temat: Postanowienie i wyrok SN - gdzie/czy opublikowane
    Od: "krz" <m...@w...pl>

    Witam!

    Mam prośbę. Czy ktoś z Grupowiczów mógłby mi powiedzieć albo wskazać gdzie
    mam szukać informacji, w którym zbiorze OSNC zostało opublikowane (czy
    wogóle opublikowano) Postanowienie SN z 14-06-2000 (V CKN 1117/00) oraz
    Wyrok SN z 28-11-2001 r. (IV CKN 525/00). Chodzi mi tylko o rok, nr i poz. w
    OSNC - nie chcę treści postanow./wyroku. Przeszukałem juz chyba wszystkie
    możliwe miejsca w internecie i nic. Ten wyrok pojawił się tylko w Biuletynie
    SN 05/2002.

    Z góry serdecznie dziękuję
    Krzysiek Firko

  • 2. Data: 2006-02-10 14:22:02
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    krz napisał(a):
> [...]
    > możliwe miejsca w internecie i nic. Ten wyrok pojawił się tylko w Biuletynie

    poszukaj na www.sn.pl

    P.