  • 1. Data: 2004-03-16 06:50:53
    Temat: Pomoc przy meldunku.
    Od: "Kamil Piętka" <s...@m...icpnet.pl>

    Zameldowany jestem w mieście A , przebywam w bardzo odległym mieście B .Chcę
    zameldować się w mieście B i moje pytania brzmią :
    1.Czy powinienem się najpierw wymeldować z miasta A , i później dopiero iść
    do urzędu w mieście B ?
    2.Czy to moge załatwić tylko w urzędzie gminy miasta B (tam mnie wymeldują i
    zameldują ) ?
    3.Czy jakoś inaczej to wygląda ?

    Z góry dziękuje za odp. i pozdrawiam .
    KaM

    P.S. Z jakimi kosztami się to wiąże?

  • 2. Data: 2004-03-16 07:10:15
    Temat: Re: Pomoc przy meldunku.
    Od: "poilkj" <l...@d...invalid>

    "Kamil Piętka" <s...@m...icpnet.pl> wrote in message
> [...]
    > do urzędu w mieście B ?
    > 2.Czy to moge załatwić tylko w urzędzie gminy miasta B (tam mnie wymeldują

    Wymeldować w A, zameldować w B

  • 3. Data: 2004-03-16 07:40:54
    Od: "mr" <m...@t...pl>

    Wymeldowac w A i pojechac zamelowac sie w B.
    Pamietaj o ksiazeczce wojskowej.
    Bedziesz tez musial zmienic dowod osobisty
    /mr/

  • 4. Data: 2004-03-16 11:03:52
    Od: Rafal Mroz <r...@w...edu.pl>

    mr napisał(a):

    > Wymeldowac w A i pojechac zamelowac sie w B.
    > Pamietaj o ksiazeczce wojskowej.
    > Bedziesz tez musial zmienic dowod osobisty

    ..oraz zaktualizować NIP-3 i - o ile sie nie myle - prawo jazdy. Jezeli
    chodzi o pobyt staly.

    pzdr
    Rafal