  • 1. Data: 2006-06-07 23:32:46
    Temat: Policjant strzelał do kolegów
    Od: umberto <s...@w...pl>

    Policjant strzelał do kolegów

    07.06.2006 11:30

    Policjant z Kielc po domowej kłótni zabarykadował się we własnym
    mieszkaniu i strzelał ze służbowej broni do funkcjonariuszy, którzy
    próbowali interweniować.

    Na szczęście nikt nie został ranny.

    Dopiero po trzech godzinach negocjacji 35-letni desperat zgodził się
    oddać broń. Jak ustalił reporter RMF, zatrzymany funkcjonariusz sam jest
    policyjnym negocjatorem.

    (RMF)

  • 2. Data: 2006-06-08 00:18:53
    Temat: Re: Policjant strzelał do kolegów
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    umberto napisał(a):
    > Policjant strzelał do kolegów

    Czy Ty myślisz, że ludzie nie mają internetu i nie czytają wiadomości,
    więc wszystko im tu podtykasz pod nos?

    --
    Kaja

  • 3. Data: 2006-06-08 00:27:29
    Od: umberto <s...@w...pl>

    Kaja wrote:

    > Czy Ty myślisz, że ludzie nie mają internetu i nie czytają wiadomości,
    > więc wszystko im tu podtykasz pod nos?

    Droga Gluptasko,

    Maja.

    I nie czytaja wszystkiego.

    I od tego sa grupy dyskusyjne.

    I dlatego sa podzielone na temat.

  • 4. Data: 2006-06-08 00:29:41
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    umberto wrote:

    > I dlatego sa podzielone na temat.

    I dlatego powinno się pisać na odpowiednie grupy.
    Czyli na pl.soc.paranoik, a nie prawo. Pomyliłeś grupy.

    Nudzi ci się wieczorem w domu, czy jak. Za mało po dachach się
    nabiegałeś, czy słońce za dużo ci przygrzało.

  • 5. Data: 2006-06-08 00:31:05
    Od: umberto <s...@w...pl>

    witek wrote:

    > I dlatego powinno się pisać na odpowiednie grupy.
    > Czyli na pl.soc.paranoik, a nie prawo. Pomyliłeś grupy.

    Mnie sie zdaje, ze to ty wpisales omylkowo: pl.med.biale.myszki

  • 6. Data: 2006-06-08 05:25:30
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Nudzi ci się wieczorem w domu, czy jak. Za mało po dachach się
    > nabiegałeś, czy słońce za dużo ci przygrzało.

    nie karm, to zdechnie

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 7. Data: 2006-06-08 15:53:11
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *Kaja* stuknęła w klawisze i oto co
    powstało:

    > Czy Ty myślisz, że ludzie nie mają internetu i nie czytają
    > wiadomości, więc wszystko im tu podtykasz pod nos?

    Proszę nie karmić trola!

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    ||| JID:o...@j...org ||| http://olgierd.wordpress.com |||