  • 1. Data: 2006-06-07 20:30:26
    Temat: Nazwa domeny z zastrzeżonym znakiem
    Od: JB <J...@m...mm.pl>

    Witam serdecznie
    Proszę o informację w następującej sprawie.
    Zakupiłem domenę "www.yyy-xxxxxx.eu", w nazwie której "yyy" to znak
    towarowy zastrzeżony w urzędzie patentowym.
    Czy mam prawo posługiwać się taką nazwą domeny i pod takim adresem
    umieszczać dane nie związane z produktem ani firmą "yyy"??
    Zaznaczam, że na danej witrynie na pewno nie ma i nie będzie danych
    mogących wprowadzać w błąd osoby odwiedzające tę witrynę, nie będzie
    materiałów zachęcających do odwiedzin firm konkurencyjnych dla "yyy" itp.
    Obecnie na stronie znajduje się informacja o chęci sprzedaży domeny

    Pozdrawiam
    Jerzy

  • 2. Data: 2006-06-07 21:38:15
    Temat: Re: Nazwa domeny z zastrzeżonym znakiem
    Od: Beniamin <b...@c...pl>

    JB napisał(a):
> [...]
    > materiałów zachęcających do odwiedzin firm konkurencyjnych dla "yyy" itp.
    > Obecnie na stronie znajduje się informacja o chęci sprzedaży domeny

    Sprawdź regulaminy EURID.

    --
    Pozdrawiam,
    Beniamin