  • 11. Data: 2020-11-23 11:26:42
    Temat: Re: Pojedynek obywatela z policją pod Pałacem Kultury
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 20-11-23 o 11:24, _Master_ pisze:
    > dorzucam LITR ;-)

    PS. Ale pod warunkiem że dożyję tych czasów i emerytury.
    20 lat mi brakuje ;-)

    Bez obcej ingerencji kilka kadencji jeszcze przed PiSem a po nich
    KONFEDERACJA.
    Także ten;-)

  • 12. Data: 2020-11-23 11:28:53
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 23-11-2020 o 11:21, _Master_ pisze:

    > A gdyby były nielegalne rozporządzeniem na podstawie ustawy uchwalonej PO?
    >
    > ODPOWIEDZ!

    też nie mogą, to są wolności wyszczególnione specjalnie w aktach
    wyższego rzędu i wymagają specjalnego traktowania.

    > PS. takie pierdolenie że nikt nie może zakazać spacerować .... bleblebel
    > to pewnie popaprańcy ciągnęliby nawet w czasie wojny

    W czasie wojny wprowadzasz stan nadzwyczajny. Zresztą tu też można było.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 13. Data: 2020-11-23 12:10:06
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 23.11.2020 o 11:03, m4rkiz pisze:
    > postawię dobre pół litra na to że po zmianie władzy (o ile odbędzie się
    > owa zmiana za pomocą 'normalnych wyborów') nikt z obecnej ekipy nie
    > pójdzie siedzieć (czyt. wyrok więzienia bez zawieszenia)

    Bo u nas nie ma takiego zwyczaju. Kolejna ekipa też chce swoje zabrać i
    nie chce zostać osądzona.

    --
    Robert Tomasik

  • 14. Data: 2020-11-23 13:26:45
    Od: Kviat

    W dniu 23.11.2020 o 11:26, _Master_ pisze:

    > Bez obcej ingerencji kilka kadencji jeszcze przed PiSem

    Są tacy, którzy twierdzą, że już ich pierwsza kadencja była z pomocą
    obcej ingerencji. I nie mam tu na myśli tylko Watykanu.
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Macierewicz_i_jego_taj
    emnice

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 15. Data: 2020-11-23 13:30:29
    Od: Kviat

    > Bo u nas nie ma takiego zwyczaju. Kolejna ekipa też chce swoje zabrać i
    > nie chce zostać osądzona.

    I właśnie dlatego policja powinna przestrzegać prawa, a nie bezprawnych
    rozkazów od aktualnie rządzącej ekipy - czego funkcjonariusze
    najwyraźniej kompletnie nie rozumieją.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 16. Data: 2020-11-23 14:49:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]

    > owa zmiana za pomocą 'normalnych wyborów') nikt z obecnej ekipy nie
    > pójdzie siedzieć (czyt. wyrok więzienia bez zawieszenia)

    NIe byłbym tego taki pewny, choć rzeczywiście szanse oceniam na max 10%.
    Ale to nie będzie "jak zwykle". Choć mi się to nie podoba porządki będą
    się odbywały tak samo jak został zrobiony burdel - czyli bez żadnego
    trybu i liczenia się (nie mówiąc o szacunku) z przegranymi. Zwyciężca
    bierze wszystko i chuj z zasadami i prawem:(

    --
    Shrek

  • 17. Data: 2020-11-23 16:09:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...

    >Bo u nas nie ma takiego zwyczaju. Kolejna ekipa też chce swoje zabrać
    >nie chce zostać osądzona.

    Przede wszystkim, jak zabieraja "w rekawiczkach", to nie bardzo jest
    paragraf.

    Jak nie wykryja jakiejs kradziezy czy lapowki, to nie bardzo jest jak
    skazac.

    Podpadli mocno za pare rzeczy, za ktore sie IMO Trybunal Stanu nalezy,
    ale tam raczej odsiadki sie nie przewiduje.

    A lapowki ... kogo to PiS oskarza i od 5 lat nie potrafi dowodow
    zgromadzic ?

    A przeciez na tasmach z Sowy sprawy lezaly na tacy :-)

    A policjanta za przekroczenie uprawnien mozna skazac :-)

    J.

  • 18. Data: 2020-11-24 16:18:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Henryk Hajdan" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >Trochę stare, ale facet z konstytucją i wyrokiem Sądu Najwyższego w
    >plecaku to już jest dziwne.

    >https://www.facebook.com/watch/?v=258807931996721
    >Czy funkcjonariusz usiłujący wylegitymować obywatela popełnił jakiś
    >błąd ?
    >https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/download.xsp/WDU1
    9900300179/U/D19900179Lj.pdf

    No jak widac.

    >https://oko.press/bylem-gotow-na-samotny-pojedynek-
    z-policja-po-8-godzinach-obywatel-wygral/

    Wygral ... hm, jakby byla informacja, ze funkcjonariusze zostali
    ukarani za przekroczenie uprawnien, to moze i by wygral,
    a tak, to mam wrazenie, ze policja wygrala.

    I gdzie teraz skarzyc przepis o sprawdzaniu, czy nie jest osoba
    poszukiwaną ?
    Do TK ?

    Czy to wcale nie tak prosto sprawdzic, trzeba podstawy ?

    J.