  • 1. Data: 2004-08-15 10:26:36
    Temat: Piwo z konopii [?!]
    Od: "Robol" <s...@T...pl>

    Znajomy poinformował mnie, że sprzedaje w sklepie piwo czeskie wyrabiane z
    Konopii Indyjskiej. Jak się to ma do prawa, zdrowia i sensu ?
    Robol

  • 2. Data: 2004-08-15 10:50:19
    Temat: Re: Piwo z konopii [?!]
    Od: "Kaliope" <k...@w...pl>

    > Znajomy poinformował mnie, że sprzedaje w sklepie piwo czeskie wyrabiane z
    > Konopii Indyjskiej. Jak się to ma do prawa, zdrowia i sensu ?

    Gdzie, gdzie??? Daj adres tego sklepu!!
    :-)

  • 3. Data: 2004-08-15 11:24:26
    Od: "Roki" <r...@n...wp.pl>

    > Znajomy poinformował mnie, że sprzedaje w sklepie piwo czeskie wyrabiane z
    > Konopii Indyjskiej. Jak się to ma do prawa, zdrowia i sensu ?

    Ma sie tak, ze dozwolona jest dystrybucja produktow ze znikoma iloscia THC a
    to piwo ma tak niska zawartosc konopii, ze nawet zapachu nie poczujesz:) A
    do zdrowia ma sie jak normalna konopia, ktora przeciez dawniej byla
    traktowana jako lekarstwo:). Sens natomiast jest jedynie marketingowy.....

  • 4. Data: 2004-08-15 14:38:37
    Od: "miedza" <n...@p...pl>

    Kupisz w każdym Auchanie... 0,33 l za 6,49 pln. Masz prawo wyboru - nie
    chcesz, nie kupujesz, wszak nikt nikomu nie pcha tego do koszyka...

    Krzysiek

  • 5. Data: 2004-08-15 18:34:03
    Od: "Leszcz" <m...@o...pl>

    Nie czeskie ino niemieckie wabi sie canabia

  • 6. Data: 2004-08-15 21:26:16
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Robol" <s...@T...pl> writes:

    > Znajomy poinformował mnie, że sprzedaje w sklepie piwo czeskie wyrabiane z
    > Konopii Indyjskiej. Jak się to ma do prawa, zdrowia i sensu ?

    A makowiec jadasz?

    MJ