  • 11. Data: 2002-01-02 11:07:53
    Temat: Re: Pijany kapłan
    Od: Grzegorz Górecki <g...@z...com.pl>

    Witam

    Użytkownik "Andrzej Lawa":

    > A ja się dziwiłem, jak lepert i reszta jego popaprańców trafiła do
    > sejmu...
    > Chyba, że to był sarkazm?

    Iiii tam sarkazm.
    Normalna porada prawna...

    --
    pozdr
    Gregg

  • 12. Data: 2002-01-02 14:51:04
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

    >do koscioła nie chodzę,

    Co mam zrobic z buddyjskim kaplanem ktory jest chciwcem i narkomanem?
    Zaznaczam ze buddysta nie jestem...

    Jesli Ty nie jestes katolikiem, to malo Cie to powinno obchodzic. Sorry, ale
    pijanstwo ani chciwosc nie sa w Polsce przestepstwami. To sprawa wewnatrz
    kosciola, do ktorego nie nalezysz.
    :-P

    Michal.