  • 1. Data: 2002-01-01 12:17:34
    Temat: Odsniezanie chodnika - kato ma obowiazek - jakie akty prawne ?
    Od: "asewr" <a...@i...pl>

    Odsniezanie chodnika - kato ma obowiazek - jakie akty prawne ?

  • 2. Data: 2002-01-07 11:43:57
    Od: "Krispa" <k...@g...pl>

    "asewr" <a...@i...pl> wrote in message news:a0s9cg$kce$1@news.tpi.pl...
    > Odsniezanie chodnika - kato ma obowiazek - jakie akty prawne ?

    Niedawno szczęśliwie szedłem chodnikiem nieodśnieżonym (przedeptanym), a
    na - dokładnie odśnieżonym poślizgnąłem się tak, że o mało co, by doszło do
    wypadku. Pozostawiam bez komentarza.
    Pozdrawiam
    Krispa

  • 3. Data: 2002-01-07 13:14:35
    Od: "DHN" <p...@p...com>

    To wielka szkoda ze nie, bo mógłbyś wystąpić o odszkodowanie i mielibyśmy
    ciekawy paroletni watek.....
    ;-)
    Dżek