  • 11. Data: 2020-10-12 14:09:42
    Temat: Re: POLSAT NEWS pytania redaktorów koronawirus
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2020-10-10 o 14:11, A. Filip pisze:
    > Zapewne sprawdzą adresy zameldowania a jak się nie zgadza to niech
    > ukarany odkręca po sądach.

    Czy zamieszkania? ;-)

    PS. Ale rozbuchane opiekuńcze państwo potrafi mieć PROBLEMY ;-)

  • 12. Data: 2020-10-12 14:15:15
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2020-10-10 o 15:07, A. Filip pisze:
    > choroby wystarczająco zabójczej

    No właśnie nie mamy pewności ani dowodów że jest ona aż tak ZABÓJCZA.
    UWAGA! W POLSCE.

    Tylko w mediach to tak wygląda. Ludzie umierają na wiele sposobów często
    przez środki podjęte przed koronawirusem.
    Można w akcie zgonu wpisać. _Umarł na koronawirusa_ bo miał
    niedoczynność serca (cokolwiek) ale nie mógł pójść do lekarza bo
    przychodnie pozamykane... Do szpitala nie wejdziesz żeby sprawdzić co
    wyprawiają konowały z 80 letnim dziadkiem...

    TAK TFUUU EPIDEMIA

  • 13. Data: 2020-10-12 14:47:32
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Po co, niech się pocałują na miejscu jako dowód.

    -----

  • 14. Data: 2020-10-12 15:07:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej Kłos" napisał w wiadomości grup
    Budzik pisze:

    >Kiedyś, w czasach zamierzchłych, co to poniektórzy wspominają z łezką
    >w oku, istniała w przestrzeni publicznej taka definicja:

    >"Państwo, w którym policjant zarabia więcej od nauczyciela jest
    >państwem policyjnym"

    >I od tamtych czasów niewiele się zmieniło...

    Slogan ladnie brzmi, ale sprawdzic jak to wyglada w paru rozwinietych
    krajach ...

    J.

  • 15. Data: 2020-10-12 17:44:17
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.10.2020 o 15:07, A. Filip pisze:

    > A ja myślałem że jest coś takiego jak nie traktowanie przepisów
    > (epidemiologicznych) jak kpiny nie do wyegzekwowania.

    To może trza je układać, tak żeby nie były kpiną?

    > IMHO Mamy
    > epidemie choroby wystarczająco zabójczej by normalne podejście do
    > tego co "może/powinno przejść" zostało *nieco* przesunięte.

    Absolutnie nie! Jeśli władza wprowadza rowiązania skutkujące możliwością
    popełnienia kurewstwa, to oznacza to że to kurewstwo zostanie popełnione.

    > Jak (chyba) powiedział jeden z sędziów SCOTUS: Konstytucja to nie pakt
    > samobójczy, wypada stosować trochę zdrowego rozsądku w jej interpretacji.

    Sorry gregory - i kto ma ten rozsądek stosować? Kulsony - bez jaj -
    przeciętny kulson jest poniżej średniej IQ na stanowiskach
    niefizycznych. Innego raczej na ulicy nie spotkasz. Ziobrosędzia,
    zerokratura? Noł wej. Przecież kulsony i ziobrokratura są na tej grupie
    zaprzeczeniem zrdowego rozsądku. Sędziowe niewiele wyżej - a nawet jakby
    byli to w dupie mam pańtwo gdzie systemowo przed sądem muszę udowadniać
    że nie jestem wielbłądem.

    > Zaś to że "nie wszyscy" się zgadzają na to gdzie (obecnie) leży granica
    > tego co epidemia Covid-19 (prawnie) usprawiedliwia "na (długawą) chwilę"
    > to IMHO zdrowe i normalne dopóki nie przegną pały w dowolną stronę.

    Pała już dawno została przegięta nocnymi ustawami antykowidowymi nie
    mającymi nic wspólnego z kowidem.

    > Jak dla mnie takie "początkowe sprawdzanie po zameldowaniu" może a nawet
    > powinno przejść (bez zachwytu) *przy ponad 70 zgonach dziennie* .

    Bzdura - nawet zakładając twoją głupią logikę, że mamy w dupie zasady,
    to akurat wspólne podróżowanie samochodem jest statystycznie bardzo mało
    istotne. Statystycznie w samochodzie jest 1,3 osoby, co oznacza że dwie
    są w co czwartym samochodzie. Z tego w jakiś 90% rzeczywiście mieszkają
    razem. Ogólnie ten wektor zagrożenia ma się nijak do na przykład
    zakładów pracy czy szkół. Jest to tak istotne jak sławny zakaz wejścia
    do lasu. Można się rozejść.

    --
    Shrek

  • 16. Data: 2020-10-12 18:50:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.10.2020 o 15:59, Budzik pisze:

    > Serio? To by oznaczało ze juz oficnalnie mamy panstwo policyjne...

    Oczywiście że mamy. Nawet w USA (wybitnie propolicyjnym kraju) jak się
    wydało, że policjant dusił ćpuna do skutku to siedział w areszcie,
    wyszedł niedawno za kaucją 1M$ i zrobiła się z tego imba na cały kraj. U
    nas jak czterech kusonów torturowało człowieka i skatowali go na śmierć
    (nie tylko dusili ale razili prądem) to nie da się powiązać tego ze
    zgonem, bo koleś miał śladową ilość narkotyków we krwi, więc chuj wie
    czy nie zszedł na bezobjawowe zakłócenia akcji serca. Masz jeszcze
    jakieś wątpliwości? No to dodaj, że polityczna kulsoneria wyciąga o 6
    rano ludzi z mieszkań za koszulkę z brzydkim słowem na ka...

    A jak jesteś chory na serce albo cukrzyce to w ogóle kulsonów unikaj, bo
    wtedy to takiego obywatela już bezkarnie można zabijać.

    --
    Shrek

  • 17. Data: 2020-10-13 09:07:34
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    > A ja myślałem że jest coś takiego jak nie traktowanie przepisów
    > (epidemiologicznych) jak kpiny nie do wyegzekwowania.

    Gdyby chciano, wprowadzono by przepisy zgodnie z prawem, te nie są tak
    wprowadzone, więc w zasadzie są fikcją prawną.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 18. Data: 2020-10-13 09:24:11
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 12 października 2020 14:47:35 UTC+2 użytkownik ąćęłńóśźż
    napisał:
    > Po co, niech się pocałują na miejscu jako dowód.
    Z Teściową życzę Tobie podróży jednym autem

  • 19. Data: 2020-10-13 09:44:58
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 13.10.2020 Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> napisał/a:

    > Gdyby chciano, wprowadzono by przepisy zgodnie z prawem, te nie są tak
    > wprowadzone, więc w zasadzie są fikcją prawną.

    W rzeczy samej. Co za problem w kolejnej, nocą uchwalonej
    tarczy antykowidowej zawrzeć stosowne paragrafy?

    To ewidentnie działanie celowe. Przyzwyczaić społeczeństwo
    do bezprawnego trzymania za mordę, a ponadto przywalić sędziom.
    Jak który orzeknie (bo w zgodzie z prawem nie ma innego
    wyjścia), że nakaz noszenia maski nie ma podstawy prawnej
    i mandat do uchylenia, to od razu będzie można pokazać
    palcem, jak to zapluty karzeł reakcji i agent ukrytej opcji
    niemieckiej chce, żeby śmiertelny kolanowirus nasz naród
    polski umęczony wygubił.

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 20. Data: 2020-10-14 12:08:35
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Shrek <...@w...pl> wrote:

    > A myślałem, że jest coś takiego jak domniemanie niewinności.

    Nie w tym... kraju.

    --
    Idzie myśliwy przez las i śpiewa:
    - Na polowanko, na polowanko!