  • 1. Data: 2007-07-22 10:36:17
    Temat: Organizacja Euro 2012 w czynie społecznym?
    Od: wombi <w...@n...onet.pl>

    To jakiś żart?
    http://www.rmf.fm/fakty/?id=120864

  • 2. Data: 2007-07-22 11:30:23
    Temat: Re: Organizacja Euro 2012 w czynie społecznym?
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    wombi napisał(a):
    > To jakiś żart?
    > http://www.rmf.fm/fakty/?id=120864

    Cudowne :-)

  • 3. Data: 2007-07-22 12:12:48
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    MAc napisał(a):
    > wombi napisał(a):
    >> To jakiś żart?
    >> http://www.rmf.fm/fakty/?id=120864
    >
    > Cudowne :-)
    a to najlepsze

    "Sankcje za uchylanie się od robót wpisane zostały do nowelizacji
    Kodeksu Wykroczeń:

    Kto nie dopełnia obowiązków wynikających z rozdziału 16a ustawy o
    promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy albo odmawia pracy w
    ramach przygotowań do organizacji EURO 2012:
    - uważany będzie za niedojrzałego społecznie i będzie musiał przejść
    jednodniowe szkolenie patriotyczne w najbliższym Urzędzie Gminy.
    Następnie ma odpracować przewidziany limit w miejscu wskazanym przez
    szefa biura organizacyjnego EURO 2012. "

    od kiedy to mozna zmuszac do pracy za darmo ? Czy aby konstytyucja tego
    nie zabrania?

    P.

    --
    darmowe 'porady prawne' wolontariuszy w zakresie rozliczeń pracowników i
    pracodawców, prowadzenia księgi oraz ewidencji, rozliczeń z fiskusem
    oraz ZUSem.

  • 4. Data: 2007-07-22 13:07:14
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    Sowiecki Agent napisał(a):

    > od kiedy to mozna zmuszac do pracy za darmo ? Czy aby konstytyucja tego
    > nie zabrania?

    Przecież to jaja są. ;-) Chyba, że zwariowałem - ale to wstępnie odrzucam

    MAc

  • 5. Data: 2007-07-22 16:45:01
    Od: Kuba <c...@o...pl>

    Sowiecki Agent pisze:

> [...]
    > szefa biura organizacyjnego EURO 2012. "
    >
    > od kiedy to mozna zmuszac do pracy za darmo ? Czy aby konstytyucja tego

    Jaja po kolana. Wg kk skazany musi wyrazić zgodę na podjęcie prac
    społecznych a kodeks wykroczeń takiej zgody już nie wymaga. Poza tym
    faktycznie jest to niezgodne z Konstytucją

  • 6. Data: 2007-07-22 17:32:36
    Od: zxc <d...@c...pl>

    wombi wrote:
    > To jakiś żart?
    > http://www.rmf.fm/fakty/?id=120864

    juz widze jak nasi wodzowie z lopatami zasuwaja :D rotfl

  • 7. Data: 2007-07-23 08:24:30
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    http://www.rmf.fm/fakty/?id=120884