  • 1. Data: 2003-03-19 08:20:27
    Temat: Okulary dla pracownika
    Od: "Krzys" <s...@h...pl>

    Witam
    mam pytanie, jesli mozna skozystac z zyczliwosci...

    starsznie wzrok mi sie pogorszyl pracuje jako informatyk przy komputerze,
    wiem ze pracodawca w jakis sposob refunduje zakup szkiel i oprawek,
    tylko na jakiej zasadzie to sie ma odbywac? czy sa przepisy ktore mowia ze
    musi zwrocic
    mi pieniadze? czy to zalezy od jego dobrej woli? i do jakiej kwoty? mam
    wziasc fakture? rachunek?
    czy badanie rowniez u lekarza prywatnego mozna zrefundowac?

    dziekuje z gory za odpowiedz

  • 2. Data: 2003-03-19 09:08:16
    Temat: Re: Okulary dla pracownika
    Od: "Andrzej i B." <andrzejibeata@"nospam"tlen.pl>

> [...]
    > wziasc fakture? rachunek?
    > czy badanie rowniez u lekarza prywatnego mozna zrefundowac?

    Jak na informatyka to nie tylko ci się wzrok popsuł.
    Nie umiesz korzystać z archiwum i wyszukiwarek ?
    A tak bez złośliwości to naprawdę wiele jest na ten temat artykułów w necie
    i często to pytanie się przewija na różnych grupach.

  • 3. Data: 2003-03-19 09:49:18
    Od: "Krzys" <s...@h...pl>

    Użytkownik "Andrzej i B." <andrzejibeata@"nospam"tlen.pl> napisał w
    wiadomości news:b59c2d$5cv$1@szmaragd.futuro.pl...

> [...]
    necie
    > i często to pytanie się przewija na różnych grupach.

    spoko znalezalem natychmiast po wysylce posta
    mam nadzieje ze ktos moze rozwinie moj watek
    chodzi mi o dokumenty ktore musze przedlozyc?
    maja byc wystawione na mnie czy na firme?

  • 4. Data: 2003-03-19 10:08:57
    Od: "225" <...@...invalid>

    > spoko znalezalem natychmiast po wysylce posta
    > mam nadzieje ze ktos moze rozwinie moj watek
    > chodzi mi o dokumenty ktore musze przedlozyc?
    > maja byc wystawione na mnie czy na firme?

    W moim przypadku było tak:

    1. Poszedłem do okulistki, która stwierdziła, że pogorszył mi się wzrok i na
    orzeczeniu wyraźnie napisała, że potrzebne mi są okulary
    2. Poszedłem do optyka, zamówiłem sobie okulary, oczywiście do pewnej kwoty,
    którą zakład refunduje, poprosiłem o wystawienie faktury na firmę.
    3. Odebrałem okulary, zapłaciłem za nie z własnej kieszeni, odebrałem
    fakturę, zaniosłem ją do działu kadr wraz z orzeczeniem lekarskim i
    spokojnie za tydzień odebrałem pieniążki z kasy ...

    Dowiedz się do jakiej kwoty Twoja firma refunduje ten zakup, bo "nadwyżkę"
    pokryjesz z własnej kieszeni - ja się zmieściłem :-))..

    225

  • 5. Data: 2003-03-19 10:12:34
    Od: "Evian" <e...@g...pl>

    "Krzys" <s...@h...pl> wrote in message

    > Użytkownik "Andrzej i B." <andrzejibeata@"nospam"tlen.pl> napisał w
    > chodzi mi o dokumenty ktore musze przedlozyc?
    > maja byc wystawione na mnie czy na firme?
    Jak juz wiesz ze Ci sie naleza to startuj do pracodawcy z zapytaniem do
    jakiej kwoty refunduje zebys sie później nie zdziwił, ze kupisz np. okulary
    za 550 zł a pracodawca refunduje tylko np. 200 zł i jak to udokumentować. U
    nas np. fakturę na kwotę refundowaną bierze się na firmę i na odwrocie
    pracownik podpisuje ze jest to zakup okularów potrzebnych do pracy zgodnie z
    wydanym zaświadczeniam lekarskim.

    Gosia