    From: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odrzucenie spadku a problematyka z tym związana
    Date: Wed, 29 Jun 2022 08:43:36 +0200

    Aby odrzucić spadek, to muszę zaczekać na "swoją kolej"? Dobrze
    zrozumiałem notariusza? A gdybym nie wiedział kto jest "przede mną" i
    czy odrzucił czy nie, to dlaczego notariusz nie chciał sporządzić aktu?

    W drugą stronę to samo (bo jestem w obu sytuacjach równocześnie) -
    odrzuciłem spadek po zmarłej mamie, zrobiłem to też za dzieci (tak, mam
    zgodę sądu rodzinnego). Teraz następni "w kolejce" dzwonią do mnie żebym
    wysłał im ksera swoich akt, żeby też mogli odrzucić.

    Ale ja tam mam swoje dane osobowe, adres zamieszkania, PESEL...nie mam
    ochoty wysyłać tego "w świat" bo wiadomo że się z czasem rozejdzie w
    cholerę.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz