  • Data: 2003-07-13 15:23:33
    Temat: Odp: Alkohol w miejscu publicznym
    Od: "artekfy" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    No właśnie, cały przebieg ich tzw. czynności był dośc zaskakująco "mało
    służbowy". Więcej chłopaki żartowali z nami i podrywali koleżankę też
    spisywaną niż wypełniali swe obowiązki. Jeden strażnik chlapnął, że podstawa
    to art. 48 ustawy o wychowaniu w trzeźwości. Sprawdziłem i ten nr dotyczy
    innej kwestii.
    Użytkownik Grzegorz Mejlun <g...@p...ze.spamem.plusnet.pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:1weg8nk5xlfwk$.1j7s8ju18695e$....@4...net