  • 1. Data: 2002-09-13 22:20:02
    Temat: Od ilu promii zaabieraja na izbe
    Od: "44" <n...@a...net.pl>

    Witam
    jak w temacie
    44

  • 2. Data: 2002-09-14 03:35:12
    Temat: Re: Od ilu promii zaabieraja na izbe
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl>

    Warunkiem przyjęcia do izby wytrzeźwień jest stwierdzenie przez
    zatrudnionego w izbie lekarza, stanu nietrzeźwości zachodzącego, gdy
    zawartość alkoholu w organizmie wynosi lub prowadzi do:
    1.. stężenia we krwi powyżej 0,5? alkoholu albo
    2.. obecności w wydychanym powietrzu powyżej 0,25 mg alkoholu na 1 dm3
    Nietrzeźwość nie może być jedyną przesłanką umieszczenia w izbie
    wytrzeźwień. Art. 40 ust. 1 ustawy wymaga, aby doprowadzenie danej osoby do
    izby było wynikiem:

    -jej zachowania dającego powód do zgorszenia w miejscu publicznym lub
    zakładzie pracy,

    -okoliczności zagrażających jej życiu lub zdrowiu,

    -stwarzania przez nią zagrożenia dla życia lub zdrowia innych.

    pozdr

    ssj5

  • 3. Data: 2002-09-14 13:24:46
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...iq.pl>

    44 wrote:

    Jak stoisz prosto i sie nie awanturujesz to mozesz sobi miec i 10 promili
    :-)
    A jak lezysz albo sie awanturujesz to jak juz ci odpowiedziano 0.5 promila.

  • 4. Data: 2002-09-14 16:08:03
    Od: "44" <n...@a...net.pl>

    Nieprawda
    Wystarczy miec 0,58 i usmiechac sie do patrolu stojacego po przeciwnej
    stronie ulicy. Nalezy takze oprzec sie o rower.
    na wirtualnym alkomacie, po dwoch piwach masz 0,88.
    Nie usmiechajcie sie do policjantow!
    44

  • 5. Data: 2002-09-14 18:34:48
    Od: "44" <n...@a...net.pl>

    > Warunkiem przyjęcia do izby wytrzeźwień jest stwierdzenie przez
    > zatrudnionego w izbie lekarza,
    Akurat 13 lekarz byl kompletnie pijany......

  • 6. Data: 2002-09-14 20:38:37
    Od: "Grzegorz Lipnicki" <g...@w...pl>

    > Akurat 13 lekarz byl kompletnie pijany......

    jeśli oprócz tego dawał swym zachowaniem powód
    do zgorszenia w wyżej wzmiankowanym zakładzie pracy,
    to był to jak najbardziej "właściwy człowiek
    we właściwym miejscu", więc nie ma się czemu dziwić;

    zastosowanie dopuszczonej przez ustawodawcę drugiej możliwości,
    tj. doprowadzenie owego lekarza do miejsca zamieszkania
    lub pobytu, byłoby raczej w tej sytuacji zwykłym
    marnotrastwem sił i środków;

  • 7. Data: 2002-09-15 08:13:17
    Od: "Croopa" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > stronie ulicy. Nalezy takze oprzec sie o rower.
    > na wirtualnym alkomacie, po dwoch piwach masz 0,88.

    Wiem coś kurde o tym ... też mnie capnęli za podobną błahostkę we wtorek
    i za przeproszeniem kurwica mną rzuca, bo nie dość że muszę
    zapłacić 390 pe-el-enów (we Wrocławiu jest chyba najdrożej w Polsce)
    to jeszcze moja rodzina najadła się nerwów. Straciłem całkowicie
    szacunek dla pracy policji ... oni naprawdę chyba się nudzą na
    służbie zamiast zając się tym czym powinni - wystarczy żeby przeszli się
    po podwórkach, parkach, a tak łapią przygodnych "przestępców"...
    Smiać mi się chce, ale jest to śmiech pełen żalu i politowania...