  • 1. Data: 2002-09-13 17:21:01
    Temat: Jak sformułować umowe ?
    Od: "Sebasto" <s...@w...pl>

    Witam

    Sprawa wyglada nastepujaco. Napisalem program z zamiarem jego komercyjnego
    rozpowszechnienia :) Mam wlasna dzialalnosc gospodarcza, jednak nie posiadam
    oryginalnego kompilatora, ktory umozliwilby mi wystawienie faktury na
    sprzedawany program. Zaprzyjazniona firma posiadajaca oryginalny kompilator
    zgodzila sie wystawic dla mnie fakture za napisanie oprogramowania.
    W jaki sposob sformułować umowe z ta firma by program byl moja wylaczna
    wlasnoscia ( razem z kodem ) z prawem do sprzedawania jego kopii, oraz co
    powinno znalezc sie na fakturze ?

    pozdrawiam

    Sebasto

  • 2. Data: 2002-09-16 08:01:04
    Temat: Re: Jak sformułować umowe ?
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Fri, 13 Sep 2002, Sebasto wrote:

> [...]
    >+ zgodzila sie wystawic dla mnie fakture za napisanie oprogramowania.

    A nie mogłeś sobie tego kompilatora wypożyczyć, a o ile licencja
    nie pozwala - to wynając stanowisko u nich ? -:O

    Pozdrowienia, Gotfryd