  • 21. Data: 2009-11-06 22:19:03
    Temat: Re: Obietnice Premiera ?
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2009-11-06 11:41, ww pisze:

    > Jakim cudem ludzie zakładają konta np. w Wielkiej Brytanii gdzie nie ma
    > meldunków?
    > W.W.

    A jak oni tam głosują? Bo w Polsce to pisowsko-lprowskie przygłupy
    masowo by przyjeżdżały z całej polski by zagłosować w jakimś okręgu i
    wygrać tam wybory

  • 22. Data: 2009-11-07 22:42:42
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    witek pisze:

    > to sie zamelduj i bedziesz mial

    Ale wtedy nie będzie mógł narzekać :D

    Inna sprawa, że meldunek jest kosztowny i upierdliwy takoż. Zwłaszcza
    jak się człowiek miarę często przeprowadza. Wymiana wszystkich
    dokumentów, zawiadamianie n instytucji... Wiem, bo to właśnie przechodzi
    żona. Ja sobie odpuściłem właśnie z lenistwa.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 23. Data: 2009-11-08 01:02:26
    Od: ąćęłńóśżź <u...@w...eu>

    Napisz pismo, mniej więcej takie:

    Do:
    p.D.Tusk

    Ty g... ch... !

    Czy i kiedy spełnisz swoje obietnice???
    Bez pozdrowień .......

    podpis

    -----

    > na początku kadencji Premiera słyszałem zapowiedzi premiera że przestarzały
    postkomunistyczny "obowiązek meldunkowy" zostanie
    zastąpiony do końca roku, formą zgłoszenia zamieszkania.
    > Od tej pory minęły ponad 2 lata i jakoś nie mogę znaleźć w ustawach czy coś w tym
    względzie się zmieniło?

  • 24. Data: 2009-11-08 01:04:26
    Od: ąćęłńóśżź <u...@w...eu>

    Cudem Tuska.
    I przez to Irlandia wyprzedziła Wielką Brytanię, a za najbliższe 967 lat Druga
    Irlandia też wyprzedzi Wielką Brytanię.

    -----

  • 25. Data: 2009-11-08 01:06:59
    Od: ąćęłńóśżź <u...@w...eu>

    Oni tam nie mają wyboru.
    Czyli gorzej niż w PRL, gdzie były trzy partie i jeszcze oddelegowani przez PZPR do
    bezpartyjnych.

    -----

  • 26. Data: 2009-11-08 01:09:31
    Od: ąćęłńóśżź <u...@w...eu>

    Wynika z tego, że do załozenia konta potrzeba studenta.
    Najlepiej z Lublina.
    Nic dziwnego, już pewnien Żyd napisał o sztukmistrzach z Lublina.

    -----

    > Zdecydowanie więcej - nie potrzeba nawet człowieka.
    > Przykład kilku polityków opcji koleżeńsko-kokieteryjnej pokazuje, że do założenia
    konta i depozytu nie potrzeba nawet człowieka.