  • 11. Data: 2009-11-06 11:09:13
    Temat: Re: Obietnice Premiera ?
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "coolina" <c...@w...ppl> napisał w wiadomości
    news:hd0q51$3oh$1@news.onet.pl...
    > nietolerancja?
    > Jaj jestem tolerancyjna. Uwazam że możesz chodzć wolny bewz meldunku, a
    > meldunki wprowadzają porządek.
    > Jak np założysz konto?

    Ortografia też wprowadza porządek, więc czemu jej nie stosujesz?

  • 12. Data: 2009-11-06 12:08:48
    Od: "coolina" <c...@w...ppl>

    > Ortografia też wprowadza porządek, więc czemu jej nie stosujesz?

    ???
    to do mnie?

    jk

  • 13. Data: 2009-11-06 12:55:26
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    coolina napisal:
    > Jaj jestem tolerancyjna.

    Nie jestes.

    > Uwazam że możesz chodzć wolny bewz meldunk

    Laskawa pani, mogla powiesic, a tylko wychlostala

    > a meldunki wprowadzają porząde

    Nie wprowadzaja zadnego porzadku. To tylko bezsensowny
    idiotyzm parafeudalny, coby pan i wladca wiedzial, gdzie
    owce przebywaja.

    > Jak np założysz konto?

    Normalnie. Bankowi nic do tego, gdzie mieszkam i co robie
    dopoty, dopoki skladam u nich i pobieram swoje pieniadze.
    Cala ewidencja to wylacznie zadza informacyjna rownie
    zadnych wladzy GIODO, rzadu i calej reszty biurokracji.
    Do niedawna bezproblemowo funkcjonowaly konta anonimowe.
    Dopoki biurwy brukselsko-waszyngtonskie do tego sie nie
    dorwaly.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 14. Data: 2009-11-06 13:04:16
    Od: Arek <a...@e...net>

    coolina pisze:
    > Jak np założysz konto?

    Do założenia konta nie potrzeba meldunku.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.arnoldbuzdygan.com

  • 15. Data: 2009-11-06 13:23:01
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    wymeldowany wrote:
    > Nie mam zameldowania ...

    to sie zamelduj i bedziesz mial

  • 16. Data: 2009-11-06 13:28:03
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 06-11-2009 o 14:04:16 Arek <a...@e...net> napisał(a):

    > Do założenia konta nie potrzeba meldunku.

    Mało - nie potrzeba nawet dowodu osobistego.

    --
    Tomek

  • 17. Data: 2009-11-06 13:29:10
    Od: spp <s...@o...pl>

    Tomek pisze:

    > Mało - nie potrzeba nawet dowodu osobistego.

    Więcej - nie potrzeba także pieniędzy. ;)

    --
    spp

  • 18. Data: 2009-11-06 14:22:06
    Od: "mi" <m...@p...onet.pl>

    > Tomek pisze:
    > Więcej - nie potrzeba także pieniędzy. ;)

    Zdecydowanie więcej - nie potrzeba nawet człowieka.

    Przykład kilku polityków opcji koleżeńsko-kokieteryjnej (układ jak dobrze wiemy
    nie istnieje) pokazuje, że do założenia konta i depozytu nie potrzeba nawet
    człowieka. Konta zakładają się same i same deponują w sobie środki.

    mi

  • 19. Data: 2009-11-06 19:54:12
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "coolina" <c...@w...ppl>

    > Uważam że meldunek powinien byc obowionzkkowy i dlatego glosuje na PIS

    Do nogi

  • 20. Data: 2009-11-06 19:55:01
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "coolina" <c...@w...ppl>

    > nietolerancja?
    > Jaj jestem tolerancyjna. Uwazam że możesz chodzć wolny bewz meldunku, a
    > meldunki wprowadzają porządek.
    > Jak np założysz konto?

    Z urzyciem kontomierza