  • 41. Data: 2020-04-07 13:24:00
    Temat: Re: No dobra - a co z uprawianiem sportu rekreacyjnego na zewnątrz...
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.04.2020 o 13:00, ąćęłńóśźż pisze:
    > www.infor.pl/prawo/wykroczenia/charakterystyka-wykro
    czen/779690,Spozywanie-alkoholu-w-miejscach-publiczn
    ych-2018.html

    Ok - przepraszam. Za "moich czasów" były ulice, parki i place zabaw.
    Widzę, że się zmieniło;)

    I czasami się tłumaczyło policji że jest mnóstwo miejsc publicznych nie
    podpadających pod tą kategorię. I co ciekawe wtedy można było
    policjantowi wytłumaczyć, że się myli. Teraz przez analogię jak
    policjant się myli to dostaniesz 30k mandatu z sanepidu.

    --
    Shrek

  • 42. Data: 2020-04-07 15:45:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    >A nie wolno?
    >Może regulamin konkretnych ogródków zabrania, to ich teren.

    Ale mowili ogolnie, a nie, ze jak regulamin zabrania ...

    J.

    -----

  • 43. Data: 2020-04-07 16:39:57
    Od: n...@o...pl

    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Użytkownik napisał w wiadomości grup
    com...

    > Nie liczy sie teren, tylko cel wychodzenia z domu.

    przecież jedziesz podlać owoce i warzywa bo umrzesz z głodu w lecie
    poza tym musisz zapłacić za działkę (akurat jest okres wpłat)

    > Dzialka niezbedna ?

    w ogóle wychodzenie jest zbędne wszystko taxi przywiezie

    > Ale skoro prywatny, to czemu alkoholu spozywac nie wolno ? :)

    a tego nie wiem moja działka o tym nie wie

  • 44. Data: 2020-04-08 11:23:50
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Że nie wolno spożywać?
    Alkoholu??
    W Polsce?????
    To każdy rząd by upadł (no chyba, że pielgrzymka Papieża).

    -----

  • 45. Data: 2020-04-08 14:41:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >Że nie wolno spożywać?
    >Alkoholu??
    >W Polsce?????
    >To każdy rząd by upadł (no chyba, że pielgrzymka Papieża).

    Ze nie wolno spozywac alkoholu na dzialce.
    Ani grillowac.

    https://www.se.pl/wiadomosci/polska/drakonskie-kary-
    za-grilla-policyjne-kontrole-w-calym-kraju-aa-xRA2-8
    1iq-eaSK.html

    Prawo nawet nie powielaczowe

    -----

  • 46. Data: 2020-04-08 15:08:13
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A tak generalnie to na podstawie której ustawy policja wchodzi na prywatny teren nie
    pytając właściciela o zgodę?
    I czy srasz wiejska uzyskała ostatnio jakimś powielaczem podobne uprawnienia?
    Przykładowo na ogrodzony teren osiedla spółdzielni mieszkaniowej czy wspólnoty.
    A gdy ktoś ma ogródek przydomowy?

    -----

  • 47. Data: 2020-04-08 15:14:25
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    J.F. napisał(a) :
> [...]
    > Ani grillowac.
    >
    > https://www.se.pl/wiadomosci/polska/drakonskie-kary-
    za-grilla-policyjne-kontrole-w-calym-kraju-aa-xRA2-8

    Okupant zawsze może karać lokalną ludność za wszystko. To on
    decyduje co w danej chwili można robić lub nie. Bo jeśli chodzi o
    Polskę, to przepisy nie zabraniają grillować na własnym ogródku
    działkowym. Pić też nie. Uzurpator może oczywiście nakazać, że
    spożywanie jednego pokarmu jest dozwolone, a innego nie.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 48. Data: 2020-04-08 17:36:22
    Od: r...@o...pl

    W dniu wtorek, 24 marca 2020 14:31:44 UTC+1 użytkownik r...@o...pl napisał:
    > Pytam, bo akurat dla mnie to ważne - nic tak nie odstresowuje jak wysiłek

    Zdziś: nowy wzór do naśladowania: Felicjan Dulski

    https://tinyurl.com/tr37vef

    Ale zaraz, u mnie wychodzi się "na pole", więc niech sobie siedzą w domu ci co
    wychodzą "na dwór" ;-)

    Pozdr-
    -Rowerex

  • 49. Data: 2020-04-08 20:11:11
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Myślę, że trzeba biegać z Wackiem na zewnątrz.
    Wtedy dostanie 150 zł za obrazę moralności i zarobi.

  • 50. Data: 2020-04-09 11:02:34
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 8 Apr 2020 08:36:22 -0700 (PDT), r...@o...pl napisał(a):

    > https://tinyurl.com/tr37vef

    Tego chyba nie zrozumieją ludzie, których jedyną aktywnością fizyczną jest
    wsiadanie do rządowych limuzyn.

    We Francji jest dużo gorzej, a jakoś można więcej:
    "Przepisy krajowe ograniczają możliwość wychodzenia z domów do niezbędnego
    minimum. Oprócz wyjścia do pracy lub sklepu dozwolone jest m.in. bieganie i
    spacerowanie. Ze względu na ładną pogodę mieszkańcy stolicy Francji zaczęli
    tłumnie uprawiać jogging, dlatego władze Paryża wprowadziły zakaz
    uprawiania sportów poza domem w godzinach 10-19 - relacjonuje france24.com.
    W pozostałych godzinach można biegać czy jeździć na rolkach, ale jedynie
    przez godzinę i w promieniu kilometra od miejsca zamieszkania."
    https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,173952,258
    53986,koronawirus-we-francji-w-biarritz-mozna-siedzi
    ec-na-lawce-tylko.html

    Ponoć rodzimy Sanepid też nie jest szczęśliwy:
    "Od tygodnia doszedł nowy obowiązek. Powiatowe stacje sanepidu przejęły
    część obowiązków policji i teraz one mają nakładać kary za
    nieprzestrzeganie zasad kwarantanny albo zakazu zgromadzeń, wejścia do
    parku lub lasu. To ogrom pracy.
    Dlaczego najniższa kara za wejście do lasu jest dwukrotnie wyższa niż za
    złamanie kwarantanny? - Nie myśmy to wymyślili. W ogóle nie chcieliśmy
    zakazu wchodzenia do lasu - zdradza w nieoficjalnej rozmowie urzędnik
    Ministerstwa Zdrowia.
    - Ten zakaz jest bezsensowny, a my mamy ścigać za to ludzi - zżyma się
    pracownik powiatowej stacji sanepidu na północy Polski. Ale takie jest
    służbowe polecenie. ,,We współpracy z policją ustalono tryb postępowania i
    egzekwowania tych praw poprzez nakładanie kar administracyjnych" - czytamy
    w mailu, który 2 kwietnia GIS wysłał do sanepidów w całym kraju."

    https://wyborcza.pl/7,75398,25856142,koronawirus-san
    epid-przejmuje-obowiazki-policji-a-rak-do-pracy.html

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl