  • 1. Data: 2022-11-20 12:38:23
    Temat: Niesiołowski jednak czysty ;-)
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Pierdolone polskie sądy ustaliły że biznesmeni płacili za kurwy dla
    niesiołowskiego ale nie ma nic w tym złego bo pomagał w zdobywaniu
    kontraktów altruistycznie.

    I że niby moje zdanie o tych KURWACH SĘDZIACH jest PRZESADZONE i
    niesprawiedliwe ;-)

  • 2. Data: 2022-11-20 13:07:29
    Temat: Re: Niesiołowski jednak czysty ;-)
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 20 Nov 2022 12:38:23 +0100, _Master_ napisał(a):

> [...]
    > kontraktów altruistycznie.
    >
    > I że niby moje zdanie o tych KURWACH SĘDZIACH jest PRZESADZONE i

    Nie ma żadnych wątpliwości że jesteś idiotą :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 3. Data: 2022-11-20 13:52:54
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    Jacek Maciejewski napisał(a):
    > biznesmeni płacili za kurwy dla
    > Nie ma żadnych wątpliwości że jesteś idiotą :)

    Opisał tylko standardy w PL, coś czego większość się domyślała.

  • 4. Data: 2022-11-20 14:49:10
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-20-listopada-2022 o 13:07, Jacek Maciejewski pisze:

    > Nie ma żadnych wątpliwości że jesteś idiotą :)

    Piszesz o mnie.

    A masz jakieś zdanie o korupcji niesiołowskiego?

  • 5. Data: 2022-11-20 15:09:57
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 20.11.2022 o 14:49, _Master_ pisze:

    > Piszesz o mnie.
    > A masz jakieś zdanie o korupcji niesiołowskiego?

    No ale ma racje. Najwidoczniej czytać nawet nie umiesz. Na pierwszym
    linku w necie i to na stronie PAP, czyli można mieć pewne wątpliwości co
    do ich rzetelności i bezstronności na niekorzyść Niesiołowskiego,
    wszystko jest objaśnione.

    Niesiołowski nie miał żadnego wpływu na funkcjonowanie GA, z panami się
    znał od dawna i balowanie z prostytutkami było ich pewną tradycją,
    pomagał im szukać kontaktu z szefostwem GA jako ich znajomy a nie jako
    poseł po łapówce. Nepotyzm? Jak najbardziej. Niemoralne? Zdecydowanie.
    Korupcja? No nie. Zawaliła ziobrowska prokuratura standardowo, wyrok
    sądu nie jest jakiś zaskakujący.

    Inna sprawa, że Niesiołowski to taki burak, prostak i cham, że aż dziwię
    się, że nie skończył w PiS albo Konfederacji.

  • 6. Data: 2022-11-20 15:21:44
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 20 Nov 2022 15:09:57 +0100, PlaMa napisał(a):

> [...]
    >
    > Inna sprawa, że Niesiołowski to taki burak, prostak i cham, że aż dziwię
    > się, że nie skończył w PiS albo Konfederacji.

    Amen.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 7. Data: 2022-11-20 15:34:20
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-20-listopada-2022 o 15:09, PlaMa pisze:
    > Korupcja? No nie.

    Chciałbym tylko aby konsekwentnie sąd w takiej sytuacji wydawał takie
    same wyroki.

    A fakty są takie że można tą sprawę przez dobrego prawnika :-) tak
    zakręcić że skorumpowani zostaną pretorianie a korumpującymi klingoni.

    Zeznanie świadka że to koledzy i brak dowodu że niesioł ZAŁATWIŁ.

    Śmierdzi na kilometr. Słowo przeciw słowu. A wyrok taki jak ma być.

    Żałość

    Jak obywatel się "wzbogaca" bo czegoś nie zapłacił to jest OK
    Jak 3 razy ma zapłacić podatek od swoich pieniędzy bo chce coś sprzedać
    to jest OK

    A jak na skurwysyna są dowody to się sprawę umarza.

    Jebane sądy!

  • 8. Data: 2022-11-20 16:41:40
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 20 Nov 2022 15:34:20 +0100, _Master_ napisał(a):

    > Jak obywatel się "wzbogaca" bo czegoś nie zapłacił to jest OK
    > Jak 3 razy ma zapłacić podatek od swoich pieniędzy bo chce coś sprzedać
    > to jest OK

    Biedaku... los cię krzywdzi z każdej strony. A to sąd źle zasądzi a to
    podatek ci każą, a to pić nie wolno jak chcesz jechać, na dobitkę szkoła
    jest obowiązkowa i pod górkę... Ale wiesz, od wypłakiwania się w rękaw
    jest specjalna grupa :) Tam ci pomogą.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 9. Data: 2022-11-20 17:46:47
    Od: n...@o...pl

    _Master_ <M...@...pl> napisał(-a):

    > Chciałbym tylko aby konsekwentnie sąd w takiej sytuacji wydawał takie
    > same wyroki.

    To podaj przykład innego wyroku.

    > A fakty są takie że można tą sprawę przez dobrego prawnika :-) tak
    > zakręcić że skorumpowani zostaną pretorianie a korumpującymi klingoni.

    Twoje bajania nikogo nie interesują.

    > Zeznanie świadka że to koledzy i brak dowodu że niesioł ZAŁATWIŁ.
    > Śmierdzi na kilometr. Słowo przeciw słowu. A wyrok taki jak ma być.

    Może ty śmierdzisz, może on też śmierdział, ale za śmierdzenie nie idzie się do
    pierdla.

    > Żałość

    Żałość jaki jesteś płytki.

> [...]
    > to jest OK
    > A jak na skurwysyna są dowody to się sprawę umarza.

    No to rzuć jakie to były dowody jak wiesz.

    > Jebane sądy!

    Jebani tępi obywatele!

  • 10. Data: 2022-11-20 17:47:10
    Od: n...@o...pl