  • 1. Data: 2006-07-16 14:37:15
    Temat: Niechciana konkubina...
    Od: Tarcamion <tarcamion@bez_tego_tlen.pl>

    Mieszka na moim placu brat teścia. Nie jest on właścicielem niczego
    tutaj, mieszka na dziko (bez umowy, nie płaci czynszu). Awanturuje się
    po pijanemu i ostatnio sprowadził konkubinę. Co można z taką konkubiną
    wątpliwej reputacji zrobić, ew. także z nim? Nie chcę mieć domu schadzek.
    --
    Tarcamion
    Używam Fedora Core 5, Thunderbird, Firefox, OpenOffice, Gnome...

  • 2. Data: 2006-07-16 15:15:20
    Temat: Re: Niechciana konkubina...
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Tarcamion napisał(a):

> [...]
    > po pijanemu i ostatnio sprowadził konkubinę. Co można z taką konkubiną
    > wątpliwej reputacji zrobić, ew. także z nim? Nie chcę mieć domu schadzek.

    Jeśli martwi cię to że żyją na kocią łapę to skłoń ich do ślubu :)
    A konkubina ma być chciana przez brata teścia a nie przez ciebie.
    A brat teścia nie mieszka przypadkiem na zasadzie użyczenia?

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    http://johnson.cba.pl/

  • 3. Data: 2006-07-16 15:17:16
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Johnson napisał(a):

    A i jeszcze jedno: co on biwakuje na tym palcu? Namiot? Jeśli tak to
    zima go wygoni :)

  • 4. Data: 2006-07-16 15:27:15
    Od: Tarcamion <tarcamion@bez_tego_tlen.pl>

    [ciach]
    > Jeśli martwi cię to że żyją na kocią łapę to skłoń ich do ślubu :)
    > A konkubina ma być chciana przez brata teścia a nie przez ciebie.
    > A brat teścia nie mieszka przypadkiem na zasadzie użyczenia?

    Chodzi mi o to, że gość nie ma prawa do placu, zrzekł się majątku wiele
    lat temu. Teraz niszczy lokal, nie płaci nawet podatku za teren, który
    zajmuje. Dodatkowow sprowadził okoliczną prostytutkę i złodziejkę. Nie
    będę jej tolerował. Czy mogę jej zabrobić wejścia na plac? Czy moze
    sobie tak mieszkać?

    Co znaczy 'na zasadach użyczenia'?

  • 5. Data: 2006-07-16 15:37:57
    Od: "Jurq" <j...@i...pl>

    Use the FORCE!

  • 7. Data: 2006-07-16 18:50:55
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    Tarcamion wrote:
    > Siły to chciał użyć konkubent tej dziwki.

    Hmm, to bedzie pomowionko czy zniewaga?

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 8. Data: 2006-07-16 18:57:42
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Tarcamion [###tarcamion@bez_tego_tlen.pl.###] napisał:

    To donieś Policji, że złodziejka. Tylko musisz podać co i komu ukradła i
    poprzeć to jakimiś dowodami. Zamknął ją i będziesz miał pół problemu z
    głowy. :-)

  • 9. Data: 2006-07-16 19:31:12
    Od: "Jurq" <j...@i...pl>

    Nie zapominaj, że w każdym sporze są dwie strony, ty przedstawiasz to ze
    swojej, ciekawe co ma druga strona do powiedzenia, może nazywaja Cię też
    podobnie....

  • 10. Data: 2006-07-16 20:17:15
    Od: Tarcamion <tarcamion@bez_tego_tlen.pl>

    rezist.com napisał(a):

    > Hmm, to bedzie pomowionko czy zniewaga?

    To jest profesja... Ogólnie znana, a tym bardziej w parze z tą kobietą.