  • 81. Data: 2021-04-06 15:50:26
    Temat: Re: Nie siadaj na chodniku
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:606adb8e$0$560$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 05.04.2021 o 10:11, Kviat pisze:

> [...]
    >testuję.
    >Ale teraz, toś wyjątkowo odpłynął od rzeczywistości.

    >Taki spóźniony w żadnym wypadku i już nigdy tych protestujących nie
    >poprze. To tylko protestującym się wydaje, że takie kretyńskie akcje
    >przysparzają im poparcia. A tak nie jest.

    >Protest oczywiście trzeba przeprowadzić tak, by był zauważony, ale
    >weź
    >pod uwagę, że spora część ma po prostu w d...e całą tę szopkę. Oni
    >nawet
    >nie będą się chcieli dowiedzieć, czemu te jełopy siedzą na pasach.

    Ten ekologiczny to pewnie tak.

    Te aborcyjne to juz niekoniecznie - spoleczenstwo sklocone przez PiS
    mocno, wiekszosc jakies zdanie pewnie ma, ale moze nawet popiera,
    tylko mu sie gdzies spieszy ...

    >Teraz u nas w górach jak jest protest, to kilku osobowy. Ale w latach
    >80~90tych mieszkałem w Krakowie. Jak musieliśmy z buta łazić, bo MPK
    >strajkowało, to nikt nie zachwycał się ideologią tego strajku, tylko
    >każdy, kto mógł podwoził innych. Sądzę, ze niewiele brakowało, a MPK
    >stałoby się niepotrzebne.

    >W ogólnym zarysie, to celem tych protestujących jest zaistnienie w
    >mediach. Im bardziej zbiorą na garb, tym będą poważniejszymi
    >opozycjonistami. Wiesz, co by dał Prezes Jarosław za to, by być choć
    >kilka dni internowanym?

    Eee ... a potrzebne mu to tak naprawde?
    I tak Kurski zrobi/l z niego bohatera narodowego :-)

    Tusk zreszta tez nie byl internowany :-)

    >Liczy się tak naprawdę tylko to, co przy urnach. Resztą nikt się nie
    >przejmuje. Na tym polityka polega.

    Przy czym reszta dzialan moze jednak zawazyc na wyniku wyborczym.

    Albo ktos zrobi wybory korespondencyjne, i to co przy urnach nie
    bedzie mialo znaczenia :-(

    J.

  • 82. Data: 2021-04-06 16:13:32
    Od: Kviat

    W dniu 06.04.2021 o 15:24, J.F. pisze:

    > Moze Tobie nie przeszkadzaja.
    > Normalny czlowiek jak gdzies jedzie, to chce dojechac.
    > Czesto na okreslony termin.

    I rozumie, co się dzieje po drodze.

    > No wlasnie zacietrzewienie zacmiewa ci umysl.
    > Jedzie ktos samochodem i ma popierac protest ekologow, ktorzy mowia
    > "zabronic samochodow" ? :-P

    A nie może popierać? Jakiś zakaz jest?
    Pewne jest, ze nie może wjeżdżać samochodem w protestujących.

    Masz jeszcze jakieś wątpliwości?

    Też.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 83. Data: 2021-04-06 16:30:53
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    Kviat w

    > Pewne jest, ze nie może wjeżdżać samochodem w protestujących.

    Ty jesteś głupszy niż ustawa przewiduje -- może wjechać!!! Bez problemu!!!

    > Powrotu do zdrowia życzę.

    Też

    --
    'Tom N'

  • 84. Data: 2021-04-06 16:31:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 05.04.2021 o 14:08, Kviat pisze:

    >Nie, no zrozumiałem co piszesz, tylko się z tym nie zgadzam.
    >Większość
    >normalnych będzie winiła tego kretyna, co to mu się wydaje, że zmieni
    >wynik wyborów sprzed trzech lat siedząc plackiem na torowisku
    >tramwajowym. Ale to zrozumieją tylko normalni :-)

    No ale widzisz - jesli chodzi o tych "ekologow", przynajmniej z
    kolejnego protestu, to
    https://wroclaw.wyborcza.pl/wroclaw/7,35771,26830778
    ,aktywisci-przypieli-sie-klodkami-i-zablokowali-drog
    e-policjanci.html

    "26 lutego około południa aktywiści klimatyczni zablokowali ul.
    Świdnicką przy skrzyżowaniu z ul. Bogusławskiego.
    Poprzez pokojowy protest chcieli zwrócić uwagę społeczeństwa i
    polityków na katastrofę klimatyczną, a przede wszystkim - wymusić na
    rządzących podjęcie działań.
    Podobne akcje - pod wspólnym hasłem "Czas na bunt" - odbywały się w
    wielu miastach Polski.

    Bo rząd nie dba o ekologię

    "Rząd i Parlament RP odwracają wzrok od katastrofy klimatycznej, w
    naszym mieście władze samorządowe nie biorą pod uwagę głosu mieszkanek
    i mieszkańców i zapominają o uchwalonym alarmie klimatycznym" -
    alarmują aktywisci"

    Czyli ich nie interesuje kto wygral wybory, tylko, ze nic nie robi :-)

    Zarzut zreszta niesluszny, bo przeciez PiS obiecal gornikom, ze Polska
    bedzie weglem stala, a teraz uszy po sobie, i nieprawda - bedzie bez
    wegla :-)

    Co nie zmienia faktu, ze jakbym stanal w tym korku, to by mi sie
    niezbyt podobalo.

    Niech zrobia w niedziele, oglosza z wyprzedzeniem, i zaprosza
    sympatykow do uczestnictwa, a przeciwnikow do omijania :-)

    >PiS wygrał wybory. Ma większość w parlamencie i swojego prezydenta.
    >Do
    >najbliższych wyborów będzie rządził. Weź mi wyjaśnij, jaki wpływ może
    >mieć na ich działania kretyn, co to się do lampy przywiążę? Tylko tak
    >realnie i bez inwektyw.

    No widzisz - moze trzeba pomyslec o kolejnej kadencji.
    To juz za 2.5 roku :-)

    No i cos jednak mialo wplyw, skoro Ostroleka bedzie gazowa, a nie
    weglowa.

    >Co to zmieni, poza wkurwieniem kilku spóźnionych
    >pasażerów tramwaju?

    W tym, co Tom N pokazywal zdjecie, to tramwaje raczej nie staly.

    W tym, co teraz linkuje ... tez nie staly?
    W koncu tramwaje powinny sie tym aktywistom podobac :-)

    Po tej ulicy co prawda jezdza tez autobusy, ale one chyba moga, czy
    nawet czesto jezdza po torach i przystankach tramwajowych.

    A inne samochody nie moga torowiskiem omijac blokady ? :-)
    Moga
    https://www.youtube.com/watch?v=SATZaMIY5CU

    Wielcy aktywisci, czy garstka oszolomow? :-)

    Hm, to ten sam protest ktory linkowal Tom N, czy inny?
    Metody jakby podobne ... ale raczej inny niz tytulowy, bo przeciez u
    nas tak szybko wyroki nie zapadaja.

    >Może Cię to zdziwi, ale dla zdecydowanej większość Polaków
    >ważniejszym
    >jest, by dzieci ich nie były głodne, niż to, kto akurat bedzie w
    >najbliższej kadencji mógł kraść w Warszawie.

    A tu slyszysz co mowia - dla dzieci juz jedzenia zabraknie.
    Susze coraz wieksze.

    >Dla mnie przeważająca większość protestów jest z tego powodu, że do
    >żłoba pchają się kolejni, a ci, co są ich nie dopuszczają. Jak się
    >już
    >dopchają, to ich zapał do naprawy Polski spadnie. Nawet zapał do
    >rozliczania poprzednich, bo jeszcze by to w nawyk weszło
    >społeczeństwu i
    >po kolejnej kadencji ich rozliczyli. Pamiętasz, jakie było oburzenie,
    >jak na Ukrainie rozliczono rząd za umowy z Rosją? No jak tak można!

    Moment - kto sie oburzal?
    Ten, kto mowil, ze Pawlaka trzeba rozliczyc za umowe z Rosja ?

    >Ależ niech protestują. Tylko, czemu ja mam z tego powodu w korku
    >stać?
    >Ich jest kilku. Stojących w korku kilkuset. Czy nie daje Ci to
    >podstaw
    >do jakiś wniosków? Moze tych kilku powinno tym kilku tysiącom
    >ustąpić?

    Tylko wtedy ... dla nich juz jedzenia moze zabraknac ... na starosc...

    >Mało mnie interesuje, kto tam będzie kradł w Warszawie. Warszawa jest
    >daleko. Mogę się ewentualnie tym zainteresować tu u mnie w wyborach
    >samorządowych.

    Ale kradl bedzie pieniadze z calej Polski, w tym te od Ciebie.

    J.

  • 85. Data: 2021-04-06 16:38:34
    Od: Kviat

    W dniu 06.04.2021 o 16:30, TomN pisze:
    > Kviat w

    > Ty jesteś głupszy niż ustawa przewiduje -- może wjechać!!! Bez problemu!!!

    A to przepraszam. Oczywiście może, ale nie wolno.

    Myślałem, że zbiór grupowiczów do których trzeba pisać jak do
    przedszkolaka jest już zamknięty. A tu taka niespodzianka...
    Za tę pomyłkę również przepraszam. Postaram się pamiętać.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 86. Data: 2021-04-06 17:30:30
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 06.04.2021 o 15:36, J.F. pisze:

    > A nie jest to termin jeszcze przedwojenny czy nawet zaborowy ?

    Jest. Ale to jest praca na poziomie ")", a Wojewódzka nigdy się tym nie
    zajmowała.

    > I wystepujacy rowniez w MO, choc moze poloficjalnie
    > https://natemat.pl/172203,obserwacja-podsluchem-fals
    zerstwem-kulisy-dzialania-sluzby-bezpieczenstwa#

    Ależ oczywiście, ale nadal nie w Komendzie Wojewódzkiej.

    --
    Robert Tomasik

  • 87. Data: 2021-04-06 17:31:38
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Niekoniecznie, widziałem film z jednego zdarzenia, że to policja
    > zablokowała właśnie ruch. Nabijał się z tego nagrywający. Protestujący
    > zgodnie z prawem przechodzili z transparentami na zielonym świetle.
    > Policjanci zgłupieli, a że przyjechali w dużej ilości i bezmyślnie
    > stanęli tak samochodami, że zablokowali ruch. Więc nie opowiadaj, że tak
    > być nie mogło. Z tego co pamiętam, to Włodek Ciejka to filmował i
    > komentując nabijał się z zaistniałej sytuacji.

    Może. Nie wiem. Co powoduje, ze na podstawie tego zdjęcia tu, to nic nie
    można w sumie powiedzieć.

    --
    Robert Tomasik

  • 88. Data: 2021-04-06 18:09:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

> [...]
    >zajmowała.

    zerstwem-kulisy-dzialania-sluzby-bezpieczenstwa#

    >Ależ oczywiście, ale nadal nie w Komendzie Wojewódzkiej.

    To co sie z tymi "wywiadowcami SB" stalo w momencie utworzenia WUSW ?

    P.S. Wow
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Wojew%C3%B3dzki_Urz%C4
    %85d_Spraw_Wewn%C4%99trznych

    -gdzie jest Wydzial 1 ?
    -caly wydzial na "zwiazki wyznaniowe" ?
    -wydzial 5 (baza) i 6 (rolnictwo) - to jak rozumiem do obserwacji
    przemyslu i "chlopstwa" :-)

    -ale co robi wydzial B obserwacja ... wydzialy 3-6 sie obserwacja nie
    zajmowaly ?

    Tak czy inaczej - dzial SB tam byl, a w nim pewnie ciagle te same
    skrypty o wywiadowcach :-)

    J.

  • 89. Data: 2021-04-06 19:28:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 06.04.2021 o 13:45, J.F. pisze:

    >Krasnoludki.

    Imiona, nazwiska.

    >To źle pamiętasz. Z filmu i z relacji światków wynika coś innego, niż
    >z jego "analizy".
    >Mogłeś sam obejrzeć. Nadal są publicznie dostępne. Co cię
    >powstrzymuje?

    Obejrzalem.
    https://www.youtube.com/watch?v=kUsNs_BI17o

    I mi wychodzi, ze ta babka co na koncu lezy, to ladnych pare metrow
    biegla OBOK samochodu.

    >Nie, nie miał prawa. Nie miał prawa "chwycić jedną z protestujących i
    >rzucić nią o ziemie oraz zwlec z jezdni."

    A policja mialaby prawo ?
    On z ABW byl :-P

    >To niech idzie do specjalisty i tam leczy swoje religijne
    >manipulacje, zamiast rozjeżdżać ludzi samochodami. Nikt go do niczego
    >nie zmusza.

    A czemu nie odwrotnie?
    Niech sobie julki ida do specjalisty i lecza swoje ateistyczne
    manipulacje :-P

    >https://kulturaliberalna.pl/2016/04/20/bioetyka-czy
    -zarodek-jest-czlowiekiem/

    >"Sam kościół miał w tej kwestii przez wieki odmienne zdanie. W jednym
    >z objaśnień do ,,Sumy teologicznej" św. Tomasza z Akwinu pod redakcją
    >ks. Stanisława Bełcha czytamy: ,,Całe ortodoksyjne chrześcijaństwo
    >(także i Orygenes) utrzymywało, że ludzka dusza jest stwarzana przez
    >Boga. Chodzi tylko o to - kiedy, w którym momencie. Aż do najnowszych
    >czasów przyjmowano za Arystotelesem, że dusza umysłowa łączy się z
    >ciałem po 40 dniach od jego poczęcia. Tak też głosili teologowie
    >przez długie wieki"

    No widzisz - temat na naukowe dyskusje :-)

    J.

  • 90. Data: 2021-04-06 19:49:00
    Od: Kviat

    W dniu 06.04.2021 o 19:28, J.F. pisze:

    > Obejrzalem.
    > https://www.youtube.com/watch?v=kUsNs_BI17o
    >
    > I mi wychodzi, ze ta babka co na koncu lezy, to ladnych pare metrow
    > biegla OBOK samochodu.

    Brawo. Jest postęp.
    Dojdziesz samodzielnie dlaczego biegła?

    > A czemu nie odwrotnie?

    Bo religia to manipulacja. Fachowcy latami wyciągają ludzi z sekt, nie
    jest to łatwe, ale możliwe.
    Czego znowu nie rozumiesz?

    Zaiste. "Naukowe".

    Powrotu do zdrowia życzę.