    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <606864f8$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    <60686fa6$0$31099$65785112@news.neostrada.pl>
    <606888e7$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <6068d3f1$0$545$65785112@news.neostrada.pl>
    <60697761$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    <606a0a73$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    <606a3573$0$536$65785112@news.neostrada.pl>
    <606ac61e$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    <606adb8e$0$560$65785112@news.neostrada.pl>
    <606afdc0$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
    <606b0792$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Nie siadaj na chodniku
    Date: Tue, 6 Apr 2021 16:31:07 +0200

    dyskusyjnych:606b0792$0$510$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 05.04.2021 o 14:08, Kviat pisze:

    >Nie, no zrozumiałem co piszesz, tylko się z tym nie zgadzam.
    >Większość
    >normalnych będzie winiła tego kretyna, co to mu się wydaje, że zmieni
    >wynik wyborów sprzed trzech lat siedząc plackiem na torowisku
    >tramwajowym. Ale to zrozumieją tylko normalni :-)

    No ale widzisz - jesli chodzi o tych "ekologow", przynajmniej z
    kolejnego protestu, to
    https://wroclaw.wyborcza.pl/wroclaw/7,35771,26830778
    ,aktywisci-przypieli-sie-klodkami-i-zablokowali-drog
    e-policjanci.html

    "26 lutego około południa aktywiści klimatyczni zablokowali ul.
    Świdnicką przy skrzyżowaniu z ul. Bogusławskiego.
    Poprzez pokojowy protest chcieli zwrócić uwagę społeczeństwa i
    polityków na katastrofę klimatyczną, a przede wszystkim - wymusić na
    rządzących podjęcie działań.
    Podobne akcje - pod wspólnym hasłem "Czas na bunt" - odbywały się w
    wielu miastach Polski.

    Bo rząd nie dba o ekologię

    "Rząd i Parlament RP odwracają wzrok od katastrofy klimatycznej, w
    naszym mieście władze samorządowe nie biorą pod uwagę głosu mieszkanek
    i mieszkańców i zapominają o uchwalonym alarmie klimatycznym" -
    alarmują aktywisci"

    Czyli ich nie interesuje kto wygral wybory, tylko, ze nic nie robi :-)

    Zarzut zreszta niesluszny, bo przeciez PiS obiecal gornikom, ze Polska
    bedzie weglem stala, a teraz uszy po sobie, i nieprawda - bedzie bez
    wegla :-)

    Co nie zmienia faktu, ze jakbym stanal w tym korku, to by mi sie
    niezbyt podobalo.

    Niech zrobia w niedziele, oglosza z wyprzedzeniem, i zaprosza
    sympatykow do uczestnictwa, a przeciwnikow do omijania :-)

    >PiS wygrał wybory. Ma większość w parlamencie i swojego prezydenta.
    >Do
    >najbliższych wyborów będzie rządził. Weź mi wyjaśnij, jaki wpływ może
    >mieć na ich działania kretyn, co to się do lampy przywiążę? Tylko tak
    >realnie i bez inwektyw.

    No widzisz - moze trzeba pomyslec o kolejnej kadencji.
    To juz za 2.5 roku :-)

    No i cos jednak mialo wplyw, skoro Ostroleka bedzie gazowa, a nie
    weglowa.

    >Co to zmieni, poza wkurwieniem kilku spóźnionych
    >pasażerów tramwaju?

    W tym, co Tom N pokazywal zdjecie, to tramwaje raczej nie staly.

    W tym, co teraz linkuje ... tez nie staly?
    W koncu tramwaje powinny sie tym aktywistom podobac :-)

    Po tej ulicy co prawda jezdza tez autobusy, ale one chyba moga, czy
    nawet czesto jezdza po torach i przystankach tramwajowych.

    A inne samochody nie moga torowiskiem omijac blokady ? :-)
    Moga
    https://www.youtube.com/watch?v=SATZaMIY5CU

    Wielcy aktywisci, czy garstka oszolomow? :-)

    Hm, to ten sam protest ktory linkowal Tom N, czy inny?
    Metody jakby podobne ... ale raczej inny niz tytulowy, bo przeciez u
    nas tak szybko wyroki nie zapadaja.

    >Może Cię to zdziwi, ale dla zdecydowanej większość Polaków
    >ważniejszym
    >jest, by dzieci ich nie były głodne, niż to, kto akurat bedzie w
    >najbliższej kadencji mógł kraść w Warszawie.

    A tu slyszysz co mowia - dla dzieci juz jedzenia zabraknie.
    Susze coraz wieksze.

    >Dla mnie przeważająca większość protestów jest z tego powodu, że do
    >żłoba pchają się kolejni, a ci, co są ich nie dopuszczają. Jak się
    >już
    >dopchają, to ich zapał do naprawy Polski spadnie. Nawet zapał do
    >rozliczania poprzednich, bo jeszcze by to w nawyk weszło
    >społeczeństwu i
    >po kolejnej kadencji ich rozliczyli. Pamiętasz, jakie było oburzenie,
    >jak na Ukrainie rozliczono rząd za umowy z Rosją? No jak tak można!

    Moment - kto sie oburzal?
    Ten, kto mowil, ze Pawlaka trzeba rozliczyc za umowe z Rosja ?

    >Ależ niech protestują. Tylko, czemu ja mam z tego powodu w korku
    >stać?
    >Ich jest kilku. Stojących w korku kilkuset. Czy nie daje Ci to
    >podstaw
    >do jakiś wniosków? Moze tych kilku powinno tym kilku tysiącom
    >ustąpić?

    Tylko wtedy ... dla nich juz jedzenia moze zabraknac ... na starosc...

    >Mało mnie interesuje, kto tam będzie kradł w Warszawie. Warszawa jest
    >daleko. Mogę się ewentualnie tym zainteresować tu u mnie w wyborach
    >samorządowych.

    Ale kradl bedzie pieniadze z calej Polski, w tym te od Ciebie.

    J.