  • 71. Data: 2021-04-06 13:57:28
    Temat: Re: Nie siadaj na chodniku
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:6068a33d$0$532$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 03.04.2021 o 17:44, TomN pisze:

    >Popatrz, ilu z nich jest za tymi dwoma radiowozami w głębi za
    >wiaduktem.
    >Kilkudziesięciu, czy kilkuset?

    Jesli to godziny szczytu we Wroclawiu ... i tak stoi kilkaset :-(

    >Tramwaj na pełny wygląda.

    Ale drugiego za nim nie widac.
    Czyli tramwajow nie blokowano.

    >Kolumna samochodów sięga horyzontu.
    >Na pewno więcej, niż siedzących na chodniku.

    Ale kto zablokowal - demonstranci, czy policja ... nie wiadomo po co ?

    >Czemu ta większość ma ustępować tym kilku osobom, którym się nie
    >podoba
    >coś tam?

    Ale przeciez to w trosce o wspolne dobro, tych jadacych tez, ba -
    nawet w trosce o Twoje :-)

    J.

  • 72. Data: 2021-04-06 14:07:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2021-04-03, Shrek <...@w...pl> wrote:

    >Ta interpretacja jest logiczna i spójna, ale niekoniecznie aż tak
    >czarno-biała jak by się mogło wydawać. No to raz jeszcze:

    >Sąd Najwyższy, w swym wyroku z początku lat 90. wskazuje, że przez

    Komunistyczny wyrok :-P

> [...]
    >zgodnie
    >z przyjętymi zwyczajami i obowiązującymi przepisami, uważa się za
    >nienormalny i który odczuwany jest jako utrudnienie lub
    >uniemożliwienie
    >powszechnie akceptowanego sposobu zachowania się w miejscach
    >dostępnych
    >dla bliżej nie określonej liczby osób".

    >Czy każda manifestacja w obronie określonych praw jest niezgodna z
    >przyjętymi zwyczajami? Czy ewentualne i jakiekolwiek utrudnienia są
    >tak
    >powszechnie nieakceptowalne? Czy takie utrudnienia nie są wręcz

    No ale wiesz - manifestacja na jezdni uniemozliwia jazde samochodom.
    Luzna manifestacja na chodniku tylko lekko utrudnia przejscie.

    No ale teraz popatrzmy na tych policjantow pod willa Kaczynskiego :-)

    >No więc MZ, nawet jeśli siedziała na tym chodniku tak, że trzeba ją
    >było
    >ominąć, to nie musi to być od razu zakłócenie porządku publicznego.

    A jeszcze mamy maratony, marsze niepodleglosci, 3 Kroli, Juwenalia ...
    a nie, to sa powszechnie akceptowalne utrudnienia :-)

    J.

  • 73. Data: 2021-04-06 14:10:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik Zygmunt Yörgensen z...@g...com ...

    >Czyli w momencie kiedy jest w miescie jakis maraton, etc to sa łamane
    >twoje prawa?

    No jakos tak sie czuje.

    >Takich sytuacji gdzie zamykane sa ulice jest przeciez wiele.

    Z powodu remontu. Remont co pewien czas musi byc.

    No jeszcze bywa z powodu krecenia filmu, przyjazdu Prezydenta, Love
    Parade ...

    >Uwielbiam takie "praworzadne" argumentacje.

    J.

  • 74. Data: 2021-04-06 14:32:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "TomN" napisał w wiadomości grup
    Robert Tomasik w <news:6068acad$0$524$65785112@news.neostrada.pl>:
> [...]
    f1_o,size,933x0,q,70,h,1eab89.jpg>
    >Cenzura zomowcu, cenzura...

    Ale o jaka cenzure ?

    Dales linka do zdjecia, Robert nic z tego zdjecia nie wycinal.

    >Nieletni ustawił radiowozy, zomowcu?

    >Nieletni jednocześnie siedział na chodniku i wylazł na ulicę,
    >zomowcu?

    Wystarczy, ze stope na jezdnie wystawil ... akurat nie widac, aby
    wystawil.

    J.

  • 75. Data: 2021-04-06 14:38:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 04.04.2021 o 21:10, TomN pisze:

    >Wątpię, by z powodu kilku przywiązanych do słupka frustratów
    >blokowano
    >ruch na alejach. Sądzę, że poza kadrem byli inni frustraci. Bo gdyby
    >siedzieli sobie na chodniku, to o ile tylko nie zagradzają go całego,
    >niech sobie siedzą.

    No ale przeciez w zarzucie jest "siedzenie na chodniku" a nie "na
    jezdni".

    Czyli - wylegitymowaliscie przypadkowa osobe, a potem dopisaliscie do
    tego akt ostarzenia :-P

    A poinformowano o celu legitymowania ?

    J.

  • 76. Data: 2021-04-06 15:02:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Tak już to jest zorganizowane, że protesty są i będą (również jak już
    >o obecnej władzy niewielu będzie pamiętać). Z zasady protest polega
    >na tym, że ma być zauważony więc również z zasady potrulat robienia
    >protestów tak żeby niekogo nie urazić ani mu nie przeszkodzić jest
    >bez sensu.

    A nie mozna sie ustawic na krawezniku na dlugosci paru km i dac sie
    zauwazyc ?

    >Ja rozumiem, że u ciebie jedynym zgromadzeniem jest procesja na boże
    >ciało ale u nas to w zasadzie wszyscy się przyzwyczaili.

    Ja z prowincji, to sie nie przyzwyczailem.

    A tu inna edycja tegoz protestu
    https://wroclaw.wyborcza.pl/wroclaw/7,35771,26830778
    ,aktywisci-przypieli-sie-klodkami-i-zablokowali-drog
    e-policjanci.html

    trzy godziny blokady w piatek, dosc ruchliwej ulicy ....
    A jakby tak dac obywatelom prawo wyboru - kto protest uwaza za
    sluszny - niech stoi, kto za niesluszny - niech jedzie ? :-)

    >Z tego co pamiętam to na trzech wyrywnych co ich w mediach opisano,
    >to dwóch było jednak "nie zwykłymi obywatelami" - jeden to
    >fukcjonariusz abw pracujący pod przykrywką czyli z "certyfikatem
    >stabilności psychicznej" jak widać kupionym na bazarze u ruskich i
    >kierowca jakiegoś pisiora... Jak widać protesty przeszkadzają głównie
    >władzy:P

    Myslisz, ze powyzszy przeszkodzil wladzy?
    A ktorej ?

    J.

  • 77. Data: 2021-04-06 15:09:05
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.04.2021 o 15:02, J.F. pisze:

    > A nie mozna sie ustawic na krawezniku na dlugosci paru km i dac sie
    > zauwazyc ?

    Pewnie można wiele rzeczy. I tak komuś będzie przeszkadzało. Wiesz, że w
    warszawie mieliśmy parę razy nocną masę krytyczną (na rolkach chyba
    głównie, ale podłączali się różni). I zgadnij - znaleźli się tacy co im
    "blokowanie" w nocy przeszkadzało;)

    > Ja z prowincji, to sie nie przyzwyczailem.

    Bez przesady z tą prowincją u was;)

    > A jakby tak dac obywatelom prawo wyboru - kto protest uwaza za sluszny -
    > niech stoi, kto za niesluszny - niech jedzie ? :-)

    ;)
    > Myslisz, ze powyzszy przeszkodzil wladzy?
    > A ktorej ?

    NIe wiem - a było taranowanie pieszych?

    --
    Shrek

  • 78. Data: 2021-04-06 15:24:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Przecież napisałem, że normalnym ludziom nie przeszkadzają. Co za

    Moze Tobie nie przeszkadzaja.
    Normalny czlowiek jak gdzies jedzie, to chce dojechac.
    Czesto na okreslony termin.
    Do pracy, do lekarza, do sadu, do sklepu, odebrac dziecko z pracy czy
    przedszkola.
    A chocby i do posilku czy toalety.

    >różnica, czy stoją w korku, czy jadą tramwajem, czy jedą samochodem?
    >To nie odbiera rozumu i nie powoduje zaćmienia umysłu.

    No wlasnie zacietrzewienie zacmiewa ci umysl.
    Jedzie ktos samochodem i ma popierac protest ekologow, ktorzy mowia
    "zabronic samochodow" ? :-P

    >Jest nawet gorzej niż myślisz, często kierowcy dowożą protestującym
    >wodę, albo ciepłe napoje czy posiłki żeby jakoś wesprzeć tych
    >protestujących.

    Tym "ekologicznym" tez ? :-)

    J.

  • 79. Data: 2021-04-06 15:36:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 05.04.2021 o 02:41, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    zenia-sadow/iii-krn-189-92-wyrok-sadu-najwyzszego-52
    0255923

    >Za skrajnie nieprawdopodobne uważam istnienie choćby jednego
    >wywiadowcy
    >w strukturach WUSW we Wrocławiu. Po pierwsze wywiadowców powołano
    >znacznie później. Nie pamiętam teraz dokładnie kiedy, ale na pewno po
    >1997 roku.

    A nie jest to termin jeszcze przedwojenny czy nawet zaborowy ?

    I wystepujacy rowniez w MO, choc moze poloficjalnie
    https://natemat.pl/172203,obserwacja-podsluchem-fals
    zerstwem-kulisy-dzialania-sluzby-bezpieczenstwa#

    >Po za tym od samego początku byli oni w strukturach Wydziałów
    >Prewencji
    >Komend stopnia rejonowego, a po przemianach w 1999 roku powiatowego.
    >Bywały to komórki kompanii patrolowych. Obecnie to osobne komórki w
    >wydziałach prewencji.

    >Zadaniem wywiadowców jest robienie mniej więcej tego samego, co
    >policjantów mundurowych służby prewencji, tylko bez mundurów.

    Czyli co - stanie dookola protestow, i legitymowanie lub walenie
    palka?
    Teleskopowa ...

    J.

  • 80. Data: 2021-04-06 15:42:15
    Od: Kviat

    W dniu 06.04.2021 o 13:45, J.F. pisze:

    > Kto tlumaczyl?

    Krasnoludki.

    > Bo o ile pamietam, to z analizy filmu wygladalo raczej to, co Robert
    > napisal.

    To źle pamiętasz. Z filmu i z relacji światków wynika coś innego, niż z
    jego "analizy".
    Mogłeś sam obejrzeć. Nadal są publicznie dostępne. Co cię powstrzymuje?

    > "Z relacji uczestniczki zdarzenia wynika, że w momencie, kiedy światło
    > dla samochodów zmieniło się na zielone, kierowcy wpadli w furię. Z
    > zablokowanej skody Superb wysiadł mężczyzna, który miał chwycić jedną z
    > protestujących i rzucić nią o ziemie oraz zwlec z jezdni. Na tę agresję
    > zareagowali zebrani i rzucili się na pomoc pokrzywdzonej kobiecie."
    >
    > Tego na filmie nie ma, ale ... a co - nie  mial prawa przejechac po
    > jezdni, w tym usunac blokujace osoby ?

    Nie, nie miał prawa. Nie miał prawa "chwycić jedną z protestujących i
    rzucić nią o ziemie oraz zwlec z jezdni."

    Masz jeszcze jakieś równie inteligentne wątpliwości?

    > A moze to katolik wierzacy i praktykujacy i zabijanie dzieci mu sie nie
    > podoba ?

    To niech idzie do specjalisty i tam leczy swoje religijne manipulacje,
    zamiast rozjeżdżać ludzi samochodami. Nikt go do niczego nie zmusza.

    https://kulturaliberalna.pl/2016/04/20/bioetyka-czy-
    zarodek-jest-czlowiekiem/

    "Sam kościół miał w tej kwestii przez wieki odmienne zdanie. W jednym z
    objaśnień do ,,Sumy teologicznej" św. Tomasza z Akwinu pod redakcją ks.
    Stanisława Bełcha czytamy: ,,Całe ortodoksyjne chrześcijaństwo (także i
    Orygenes) utrzymywało, że ludzka dusza jest stwarzana przez Boga. Chodzi
    tylko o to - kiedy, w którym momencie. Aż do najnowszych czasów
    przyjmowano za Arystotelesem, że dusza umysłowa łączy się z ciałem po 40
    dniach od jego poczęcia. Tak też głosili teologowie przez długie wieki"

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr