    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <2...@g...com>
    <606864f8$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    <60686fa6$0$31099$65785112@news.neostrada.pl>
    <606c49be$0$555$65785112@news.neostrada.pl>
    <606c6537$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Nie siadaj na chodniku
    Date: Tue, 6 Apr 2021 19:28:36 +0200

    dyskusyjnych:606c6537$0$515$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 06.04.2021 o 13:45, J.F. pisze:

    >Krasnoludki.

    Imiona, nazwiska.

    >To źle pamiętasz. Z filmu i z relacji światków wynika coś innego, niż
    >z jego "analizy".
    >Mogłeś sam obejrzeć. Nadal są publicznie dostępne. Co cię
    >powstrzymuje?

    Obejrzalem.
    https://www.youtube.com/watch?v=kUsNs_BI17o

    I mi wychodzi, ze ta babka co na koncu lezy, to ladnych pare metrow
    biegla OBOK samochodu.

    >Nie, nie miał prawa. Nie miał prawa "chwycić jedną z protestujących i
    >rzucić nią o ziemie oraz zwlec z jezdni."

    A policja mialaby prawo ?
    On z ABW byl :-P

    >To niech idzie do specjalisty i tam leczy swoje religijne
    >manipulacje, zamiast rozjeżdżać ludzi samochodami. Nikt go do niczego
    >nie zmusza.

    A czemu nie odwrotnie?
    Niech sobie julki ida do specjalisty i lecza swoje ateistyczne
    manipulacje :-P

    >https://kulturaliberalna.pl/2016/04/20/bioetyka-czy
    -zarodek-jest-czlowiekiem/

    >"Sam kościół miał w tej kwestii przez wieki odmienne zdanie. W jednym
    >z objaśnień do ,,Sumy teologicznej" św. Tomasza z Akwinu pod redakcją
    >ks. Stanisława Bełcha czytamy: ,,Całe ortodoksyjne chrześcijaństwo
    >(także i Orygenes) utrzymywało, że ludzka dusza jest stwarzana przez
    >Boga. Chodzi tylko o to - kiedy, w którym momencie. Aż do najnowszych
    >czasów przyjmowano za Arystotelesem, że dusza umysłowa łączy się z
    >ciałem po 40 dniach od jego poczęcia. Tak też głosili teologowie
    >przez długie wieki"

    No widzisz - temat na naukowe dyskusje :-)

    J.