  • 11. Data: 2021-12-21 11:18:38
    Temat: Re: Lex TVN - okres przejściowy
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 20 Dec 2021 08:16:31 +0100, Cavallino wrote:

    > A ja o różnicy dla właściciela między posiadaniem 49%, a 50,01%.

    OK, choc czasem do wladzy nie trzeba ani 50.01, ani 49 ani nawet 25%.

    No chyba, ze sie boisz sceniariusza, ze Orlen wykupi te 51% z rynku,
    i bedzie mial stacje, choc zaplacil tylko za polowe :-)

    J.

  • 12. Data: 2021-12-21 11:32:13
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 21-12-2021 o 11:18, J.F pisze:

    > OK, choc czasem do wladzy nie trzeba ani 50.01, ani 49 ani nawet 25%.
    >
    > No chyba, ze sie boisz sceniariusza, ze Orlen wykupi te 51% z rynku,

    Wątpię żeby puścili to na rynek....

    > i bedzie mial stacje, choc zaplacil tylko za polowe :-)

    Na przykład.
    Jak zastąpisz Orlen jakimś inny badziewiem chodzącym na pisowskim pasku,
    to nie jest to zupełnie nierealne.

  • 13. Data: 2021-12-21 12:16:28
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 21 Dec 2021 11:32:13 +0100, Cavallino wrote:

    > Wątpię żeby puścili to na rynek....

    No coz, juz raz wycofali z rynku.
    Tym niemniej - mozna i od innych drobnych wlascicieli wykupic,
    moze nawet latwiej niz gieldy.

  • 14. Data: 2021-12-21 12:19:19
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 21-12-2021 o 12:16, J.F pisze:

    > No coz, juz raz wycofali z rynku.

    A kiedyś były w swobodnym obrocie?

    > Tym niemniej - mozna i od innych drobnych wlascicieli wykupic,

    I dlatego drobni właściciele też tego nie dostaną....

  • 15. Data: 2021-12-21 13:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Krzysztof kw1618 k...@g...pl ...

    > https://www.tvn.pl/tvn-sa
    >
    > Czy wystarczy aby 51% kapitału kupiły osoby z UE i EOG i to
    > rozwiązuje sprawę ?
    >
    > 51% to *zaledwie* 37.977.806,47zł czy ta kwota jest w zasięgu
    > większej grupy dziennikarzy TVN ?
    >
    > 49% może mieć Discovery, nawet bezpośrednio bez pośrednictwa tej
    > spółki z Holandii.

    Mylisz kapitał zakładowy z wartością firmy?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Boże, użycz mi pogody ducha, abym godził się z tym, czego nie mogę

  • 16. Data: 2021-12-21 14:01:04
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 21 Dec 2021 12:19:19 +0100, Cavallino wrote:

    > A kiedyś były w swobodnym obrocie?

    Google podaje, ze do 2015 TVN byl na gieldzie.

    > I dlatego drobni właściciele też tego nie dostaną....

    Poczekamy, zobaczymy.

    Ciekawie bedzie, jak nadawca bedzie spolką gieldową i skład
    włascicielski bedzie sie mogl szybko zmieniac.
    Solorz na razie trzyma 60% Polsatu.

    J.

  • 17. Data: 2021-12-21 14:22:28
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 21-12-2021 o 14:01, J.F pisze:

    > Google podaje, ze do 2015 TVN byl na gieldzie.

    Ale czy na pewno ten sam tvn....
    Bo tam były jakieś fuzje z Canal+, Wizją itd....

  • 18. Data: 2021-12-21 14:41:26
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 21 Dec 2021 14:22:28 +0100, Cavallino wrote:

    > Ale czy na pewno ten sam tvn....
    > Bo tam były jakieś fuzje z Canal+, Wizją itd....

    Jak to w biznesie.

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Grupa_TVN

    "16 czerwca amerykański koncern mediowy Scripps Networks Interactive
    dostał zgodę Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów na przejęcie
    spółki. 1 lipca Grupa ITI i Grupa Canal+ sprzedały wszystkie swoje
    udziały w spółce N-Vision B.V., zarejestrowanej w Amsterdamie, która
    bezpośrednio i pośrednio kontrolowała łącznie 52,7 proc. udziałów w
    TVN, spółce Southbank Media Ltd, zarejestrowanej w Londynie i
    należącej do amerykańskiej grupy Scripps Networks Interactive. 28
    sierpnia koncern mediowy Scripps Networks Interactive za pośrednictwem
    spółki zależnej Southbank Media skupił od inwestorów z Giełdy Papierów
    Wartościowych niemal wszystkie akcje TVN, zwiększając swój udział w
    spółce do 98,76 procent. 28 września Scripps Networks Interactive
    skupił wszystkie pozostałe akcje TVN, zostając tym samym właścicielem
    pełnych 100 procent akcji TVN. "

    J.

  • 19. Data: 2021-12-21 15:24:00
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 21-12-2021 o 14:41, J.F pisze:

> [...]
    > spółce do 98,76 procent. 28 września Scripps Networks Interactive
    > skupił wszystkie pozostałe akcje TVN, zostając tym samym właścicielem

    Czyli ile tych akcji było na rynku?

  • 20. Data: 2021-12-21 16:44:10
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 21 Dec 2021 15:24:00 +0100, Cavallino wrote:

    > Czyli ile tych akcji było na rynku?

    Jakies setki mln
    https://s.tvn.pl/pdf/ogloszenie_o_utracie_odcinkow_a
    kcji_TVN_SA_i_zamiarze_ich_umorzenia.pdf

    tak dbaja o swoje interesy, ze dowody wlasnosci gubia :-)

    No dobra - to ilosc akcji razem, ile wtedy wlasciciele puscili na
    rynek to nie wiem ... ale przeciez mogli zmienic zamiary i sprzedac
    wszystko, nie bylo zakazu.

    J.