  • 1. Data: 2021-11-25 22:39:10
    Temat: Policjant radzi zachować czujność
    Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl>

    https://youtu.be/JM7s5bpz6xc?t=585

  • 2. Data: 2021-11-26 07:42:12
    Temat: Re: Policjant radzi zachować czujność
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Krzysztof kw1618 napisał(a) :
    > https://youtu.be/JM7s5bpz6xc?t=585

    A coś własnymi słowami? Tak dla prostych ludzi, którzy nie uważają,
    że informacja z ruchomymi obrazkami jest wartościowsza niż jedno zdanie.
    Dlaczego mam marnować czas na oglądanie jakiegoś całego materiału,
    gdzie pewnie istotny jest tylko 1 procent?

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 3. Data: 2021-11-26 08:20:12
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    W dniu 26.11.2021 o 07:42, Zbynek Ltd. pisze:

> [...]
    > Dlaczego mam marnować czas na oglądanie jakiegoś całego materiału,
    > gdzie pewnie istotny jest tylko 1 procent?

    Pan m. in. straszy że jeżeli firma wypożyczy busa komuś z zagranicy, a ten ktoś
    będzie
    przemycał uchodźców to długo go nie zobaczy bo samochód będzie 'zabezpieczony'.

  • 4. Data: 2021-11-26 10:49:05
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 26 Nov 2021 08:20:12 +0100, m4rkiz wrote:

    > Pan m. in. straszy że jeżeli firma wypożyczy busa komuś z zagranicy, a ten ktoś
    będzie
    > przemycał uchodźców to długo go nie zobaczy bo samochód będzie 'zabezpieczony'.

    Bo pewnie bedzie.

    A czy nie podlega przepadkowi ... nie wiem, przy zwyklym przemycie
    jest takie ryzyko.

    J.

  • 5. Data: 2021-11-26 11:36:23
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 26 Nov 2021 08:20:12 +0100, m4rkiz napisał(a):

    > Pan m. in. straszy że jeżeli firma wypożyczy busa komuś z zagranicy, a ten ktoś
    będzie
    > przemycał uchodźców to długo go nie zobaczy bo samochód będzie 'zabezpieczony'.

    Ponadto uchodźcy, o zgrozo, wyzywają funkcjonariuszy w językach
    zagranicznych i teraz taki kulson jest skonfudowany, bo jest przyzwyczajony
    do standardowych ch*jów i ku*ew, a teraz musi uruchomić procesy myślowe w
    warunkach bojowych.

    Ktoś wie, po co jest ten wysoki, łysy po prawej?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Stefan Kisielewski

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 6. Data: 2021-11-26 12:57:03
    Od: rAzor <j...@o...es>

    Olin pisze:

    > Ktoś wie, po co jest ten wysoki, łysy po prawej?
    Kurwiu!
    plakietka z nazwiskiem jest widoczna mozesz zadzwonic i zapytac zamiast
    dupsko zawracac na tym forum zacnych prawniczków grupy dyskusyjnej.
    --
    Z lewactwem się nie dyskutuje. Lewactwu pluje się w kaprawy ryj. Prawdą!

  • 7. Data: 2021-11-26 14:22:54
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 26 Nov 2021 12:57:03 +0100, rAzor wrote:

    > Kurwiu!
    > plakietka z nazwiskiem jest widoczna mozesz zadzwonic i zapytac zamiast

    potrafisz odczytac?

    > dupsko zawracac na tym forum zacnych prawniczków grupy dyskusyjnej.

    Ale do kogo zadzwonic?

    W opisie wymienieni:

    - inspektor Mariusz Ciarka - rzecznik Policji
    - podinspektor Tomasz Krupa - rzecznik podlaskiej Policji

    J.